Followers


familia

familia

mOsHi2


toilet campur campur?!

>> Tuesday, January 11, 2011

Sama ada aku salah masuk toilet atau toilet tu dah jadi toilet campuran? Dah takde toilet ikot gender dah….
Haiyahhh macam macam betul arini…
Atau orang sekarang dah rabun tak tau nak membaca?

Ape tidaknyer, mase aku nak g toilet elok aje aku bukak pintu toilet terpancul muka seseorang yang berlainan jantina yakni lelaki dalam toilet pompuan.. aku dengan rase malu tahap ciput cepat cepat cakap “ ops.. sorry “ dan lekas lekas tutup pintu...Bile tgk sign kat luar pintu gambornyer pompuan siap ader perkataan “FEMALE”.. loading kejap… eh tak silap ni… tapi aku tak terus masuk. Tunggu kejap jadi jaga kat depan pintu sampai “orang” tu kuar.

Bile dah kuar baru aku masuk toilet tu.. bile aku kuar toilet semula, nampak pulak sorang “perempuan” ni keluar dari toilet “lelaki” yang bertentang dengan toilet pompuan.

Aik… apa citer nih? Kompius sudah aku.. adakah… dah tertukar toilet ?

Nak dapatkan kepastian aku tunggu sampai ader orang lain yang nak masuk toilet.. buat keje part time kejap.. bukan pe taknak la aku je makhluk yang salah masuk toilet kan… almost five years kat building tu tak logic la kalau aku salah toilet kan…

Nasib baik ader sorang mamat ni x ofismate aku nak masuk toilet… aku pun cepat cepat buat buat mcm baru pas kuar toilet..

Aku senyum jelah.. then dia tegur,” aik jauh betul kau cari toilet”
“aku takot nak guna toilet kt tingkat 11 tu heheheeh” sambil menjawab sambil tu aku tgk dia tuju pintu toilet mane.. gilak kan?!

Lega bile dia masuk toilet lelaki.. so dengan ini disahkan bahawa bukan aku yg salah masuk toilet tapi ader misunderstanding terhadap pengguna pengguna lain kat dalam building ni! yes yes!!! Kalau tak masuk buku rekod la….. hehehehheh

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP