Followers


familia

familia

mOsHi2


2011

>> Sunday, January 02, 2011

Sayonara 2010….

Saehaebok mani padŭseyo! (happy new year!)

Tinggalkan segala duka 2010… buka lembaran baru. Meniti hari hari baru dalam kalender 2011…

AZAM?!…

Azam tahun ni tak banyak beza pun dengan azam tahun pas.. carry forward mane azam yang tak tercapai last year.. n realisasikan untuk tahun ni. itu azam aku.

Azam untuk kerjaya aku hope sangat tahun ni, semperna dapat bos baru so “cuaca” diharapkan best best la.. baru enjoy nak keje. Bukan maksud bos sebelum nih tak best(walau hakikatnyer yup). Hehehehe…

Ermm ape lagi ae… hah ..aku still akan kekalkan status yang ada. Being SINGLE… LONELY IN GORGEOUS lagi.. huhuhuh.. lagipun elok jugakkan single ni…being solo is wiser than being in a wrong relationship. Tol tak? Dari sakit hati ,, makan hati ulam jantung.. (silap silap heart attack)… so untk pakcik makcik yang berharap sangat nak tgk aku kawen.. hahahahah tunggu la lagi beberapa tahun k.. still ader mase 4 tahun lagi untk aku pegang title BUJANG.. lagipun KAHWIN bukan keutamaan aku lagi.

Ermm rasenyer blog ni pun patot kene bagi “wajah” baru… tapi aku sayang kat theme yang sedia ada nih… huhuhu camner nak buat ae.. ermm mayb tukar tagline kot.. takpe slow slow ok…

Tahun nih adik aku nk ambik PMR so aku kene la jadi cikgu besar kat dia… hanya dia sesatu satunya adik yang tinggal. Angah dah sukses.. so sungguh besar harapan untuk dia galas.. so rasenyer aku akan jadi cikgu garang lagi kat dia heheheeh…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP