Followers


familia

familia

mOsHi2


cuti lama,...... kahwen?

>> Thursday, January 13, 2011

Pagi yang sejuk almaklumlah malam tadi hujan… tido pun macam sedap aje. Nak pegi keje pun macam malas. Bile alarm munyik postponed ag 5 minit… sampai dah 6.10 baru la betul betul bangun.. permulaan pagi yang menyenangkan hati. Smooth ajer. 

Masuk opis 5 minit sebelum 7.30.. seb bek sempat.. bulan ni dah 2x lewat. Masuk kali ke 3 hah.. kene mengadap la pulak.Takde kuase nak pegi menghadap bagi alasan sebab sebab lewat kan?


Sampai kat meja nampak memo kat whiteboard. ‘”cuti kawen ke?” amboiii takde alasan lain ke nak bagi. Mentang mentang la kat whiteboard tu aku cuti 2 minggu lebih start end of January sampai minggu ke 2 februari. Ingat cuti lelama ni cuti sebab kahwin aje ke?..
Mentang mentangla hanya aku yang masih available so bukan main beria je nak suh aku kawen ae!!!

Yang penting “hilang”nya aku untuk 2 minggu lebih tu biarlah rahsia.. persediaan semua dah dibuat. Perancangan yang dah diplan last year harapnyer boleh direalisasikan ….Cume tunggu waktu aje untuk dinoktahkan!

My supervisor pun siap soal selidik cuti yg aku apply.. soklan dia pun lebih kurang jugak. perghh! ramai jugak yg doakan aku cepat cepat kahwen ae.. takpelah mungkin akan dimakbulkan… tunggu ajelah.. hihihihi

Opsss… hurmm bisa bikin story jugak ni. heheheh takpelah biarlah sesekali buat orang orang yang ‘prihatin” ni buat spekulasi. Tunggu jelah hasilnya..



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP