Followers


familia

familia

mOsHi2


Sejuk BEku..dalam OPIS

>> Thursday, April 10, 2008

hujan yang turun bagaikan mutiara ...
Berkilau bersinar berkerdipan
Subur menghijau bumi terbentang
Dan bayu berpuput lembut.....


aiseh..... cam lagu sudiman plak.. ermm tengahari nih kl dalam keadaan sejuk! coz hujan turun.. yezzz pandai......! mujurlah sebelum hujan turun tu sempat aku teman kak ai g pertama complex jap betulkan hp yang adik angkat dia osakkan...... cepat betol akak aku ni berjalan.. mementang nak kejor tgk citer jepun kat pc dia hekhekhek........so lunch time aku arinih bertemankan kak ai.. coz pakwe aku bz layan DVD kat umah time nih... agpun aku dah info ngan dia nak teman kak ai jap.... huhuhu... sampai je kat lobby opis aku.. hujan dah mula turun.. samatlah diri ini dari kebasahan air hujan... naik jer opis kat tingkat 2.. rase sejuk dah mula terasa..so aku rase tempat aku kat data center kat tingkat 11 aglah sejuk....!!!! waduh...... ni yang aku tak tahan lagi......rase sejuk sampai ke tulang hitam..... macam liat jer nak naik.. sebab aku mmg tak tahan sejuk... ader sweather tebal pun macam tak dapat nak tampung ajer.. sejuk dia mmg tersangat-sangat sejuk... so aku lengah-lengah la kat tempat kak ai. sampai kul 2 baru aku naik...

samapi je kat pintu kaca data center tempat aku.. aku dah rase auranyer... warrrghhhh sejuk...... tak sampai 5 minit aku dah turun kebawah..tak ready nak masuk tempat aku yang sejuk....tapi apakan daya aku kene gak naik!!! fuh... sejuk siol....samapikan aku dah tak boleh nak tahan.. asyik2 ulang g tot ajer............ mase nih aku tengah tahan sejuk nak taip dalam blog nih punya pasal.... sejuk sampai gigil badan aku....rasenyer samer sejuk ngan kat kutub utara agaknyer..... bayangkan kalau korunk sume mandi air ais... haha cam tuh aku rase time nih.....

kekadang aku suke bile hujan turun dan adakala aku langsung tak suke!!! bukan menidakkan hukum ALLAH tapi aku tak tahan bekerja dalam suasana yang teramat sejuk nih..... kebas jari jemari aku.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP