Followers


familia

familia

mOsHi2


kija, kije, kerja... khojer..

>> Saturday, March 29, 2008


X-( la la..la.. kijer..... uh.. arrgggggh kije lagi.. tensi tensi gue!!! ngapa in harus gue aja yang bisa kija?! xkan dah tak ader orang lain ag kot yang nak kije ari sabtu mcm nih? argghhhhh tekanan.. dah rupe cam robot je aku nih.. x ader rest langsung... sakit ati.. sakit otak... sakit badan.. sakit jiwa... perasaan aku sakit!!!!!!
kije nyer ialah restore object dalam DR server.. eiiii x sukenyer aku wat kije restore restore nih.... tekanan dol!!! dah la mkn mase lamer... ni pun tgh tunggu tahun bile nak habis restorenyer..... kate 4 jam jer.. dah lebih nih.. kalau ader masalah time restore aglah makan mase.. dah la aku sensewong jer kat opis nih... dengan kelaparan tahap gaban...
aku x paham betul la nape pihak management aku nih suke sangat mintak sorang aje yang kije kat server room nih? diaorang tak tau ke betapa bahayanya bile sensorang kat server room nih!!!!! kedekut taik hidung masin betol kalau mintak staff kije lebih time OT.. walhal wit tu dah tahap gunung!!! name je institusi yang paling masyuk salarynyer .. tapi hakikatnyer berkira teramat berkire....
aku nak balik.. aku xnak kije sensorang mcm nih.. nak seludup org masuk jap pun x boleh..... PRIVATE PLACE kononyer.... blah la....... uhuk...uhuk....uhuk....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP