Followers


familia

familia

mOsHi2


Gawat DOng.....!!!

>> Tuesday, April 29, 2008

ok arini aku ader sikit kesempatan nak ngedate blog aku ni sepanjang ketiadaan aku tuk beberapa ari... erm so sepanjang aku hilangkan diri macam macam hal yang berlaku sebenarnya.. aku nak citer kat sini pun mcm dah rase basi basi .. so tak yah lah nak citer.... meh aku citer something yang very da FRESH..... hehehhehe but b4 that ape aku nak kasi tau dalam ari2 yang lepas memang ader byk main emosi gitu... hahaahah


so pagi nih aku masuk opis balik selepas cuti balik JB..( dalam tengah final pun aku sempat ronda) memacam hal jadi.. tayar pancitlah... hahahhahaahah but aku bukan nak citer sal tu.. but ni citernyer...

aku dah lah 1 ape pun tak study ag nih untuk paper esok...[paper yang bisa bikin otak aku pening] almaklumlah byk sangat yang kene hafal berjela-jela..[ subject yang mmg kene byk guna daya ingatan yangkuat] so aku nyer plan nak study la kat opis... so hope sesangatlah aku dapat study even sikitlah untuk support sket b4 aku kene berjaga 24 hour mlm nih....


so aku siapkan sume kije aku then baru aku leh study... punya la semangat study ..... samapilah boz aku tepon mintak paperwork yang dia suh aku wat... ALAMAK!!!!! aku terlupa nak wat lah...... ampun... so aku cakap ngan bos aku aku akan settlekan by tomorrow.... so dia boleh accept condition aku... then aku nak sambung study pun dah tak senang... mane tak nyer kenangkan paperwork pun lum wat ngan nak study.. mmg aku jadik panik.... RELAX hani.... slow-slow.. so aku pun bukak blog aku nih... heahahahahhaahha.. biar aku carik solution maner dulu nak kene settle...


so aku dah dapat rasenyer penyelesaian masalah aku.. aku akan wat report dulu then baru leh study... ihihihhi so paper esok aku TAWAKAL ajerlah..... ni aku submit sekali pic pic aku study hehehehe... akhir kata.. jgn la gatal nak berjalan kalau tengah final paper....


ni mmg aku tak leh tinggal.. CJ7 yang pakwe aku kasi... kasi semangat sket....

burok benor handwritting aku nih.. almaklum tempat aku sejuk tahap gaban sampai nak tulis pun menggigil thn sejuk

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP