Followers


familia

familia

mOsHi2


IMC 401 paper..

>> Wednesday, April 30, 2008

oleh sebab aku tak study ape pun untuk subject nih... so aku bajet aku tak leh nak jawab.. kalau dapat jawab pun mayb aku akan main hantam ajer.. coz aku hanya sempat untuk study 2 3 bab awal ajer... yang nak kene khatam sampai 10 bab.... so percentage untuk aku score macam cukup cukup mkn ajer..

niat di hati nak stay up la... tapi aku dah ngantok giler semalam... so tido awal... kul 9 dah tido... set la jam kul 12 untuk bgun... aku bangun tapi tido balik... so dalam kul 2 aku baru betul-betul bangun... cuci muka jap then aku study..

aku tak tau nak start dari ner.. coz untuk paper nih mmg aku tak leh nak pick up soklan ner yang akan naik.. memandangkan sumernye macam penting jer....agpun untuk keadaan terdesak nih aku mcm tak boleh nak study bebanyak.. dah tepu...
so aku just wat review paper last year lah... mudah mudahan dapatlah aku jawabnyer...

aku sampai kampus aku dalam 15 minit nak start.. bertemankan pakwe aku... aku punya blur kejap time tu coz mmg aku tak tau ape aku nak jawab untuk paper arinih.. aku tgk sumer kenkawan aku bukan main je muka kompiden nak jawab...ah redah jerrrr....

masuk je dewan xm... hehehheeheh.. bile dah start je paper.. aku pun bukak la nak tgk soklan maut ape yang kuar untuk aku... hah aku rase macam nak jerit je kuat2..... coz sume yang aku study last minit pagi tadi yang sekadar study main-main sume naik.. soklan yang aku spot pun naik.. but sume kat bahagian essay.... bukan sket mark nyer...

oleh sebab aku ingat ingat lupe je ape aku baca aku listkan jer dulu then baru aku wat.. punyala semangat aku menjawab..... coz aku mmg dok mark soklan nih akan naik.. peberet nyer soklan untuk aku...hahahahahahahahah pas sume soklan essay aku jawab... baru aku jawab soklan lain...

overall alhamduilillah la aku boleh jawab even aku tak byk study.. hihihihi pasni baru aku leh tgk IRON MAN dengan tenang....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP