Followers


familia

familia

mOsHi2


ISnin Yang MaLAp

>> Monday, April 07, 2008

....adoi...kemalasan aku nak kije pagi nih... even jasad aku kat opis tapi ati dan pikiran aku ni jauh melancong kemaner ntah..... xader moodlah nak mulakan minggu kedua april nih.... semak pikiran aku nih.. ntah ape yang aku sumbat dalam pale otak aku nih sejak akhir-akhir nih pun aku tak tau....
minggu nih minggu terakhir sesi kuliah aku untuk sem nih.. ader 1 test ag yang menanti aku... adoi... lemah den raso..... kan bagus kalau cepat ajer berakhir.... aku dah malas nak ngadap test ag!!!! tensi tensi!!! banyak mende aku nak kene usaikan secepat mungkin.... banyak hal yang menanti...
agaknyer arinih ari yang mencabar emosi aku kot....mane taknyer papegi ag aku dah kene kuliah subuh ngan mama... itu x kene.. ini x kene....adoiiii semak kepala aku nih!!!! oleh sebab aku kemalasan nak melayan aku tido.... coz kul 9 aku nak siap2 kije... but aku dah kene kejot kul 8 pagi.. tekanan dol!!! aku dengan lembapnyer sengaja bersiap lambat untuk tunjukkan rase protes aku.....mama kip rushing aku untuk settlekan hal abah akunyer masalah ngan pihak majikan aku...heeeee biarlah pihak yang bertanggungjaab yang wat.. agpun diaorg pun ader gak prosedur nak kene ikot.... nak kate mama aku tak penah kije... dia penah kije.. takkan tak tau kot proses kije? last-last aku wat bodoh ajer... malas nak layan...
macam tau -tau jer arinih mood aku tak baik... 1 ag hal jadi.. so meh aku declare ari panas bagi aku tuk arinih... so sesape nak berperang ngan aku.. meh la....mcm pakwe aku...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP