Followers


familia

familia

mOsHi2


wish me luck....

>> Thursday, April 24, 2008

selepas seminggu aku tak menjengah blog kesayangan aku nih... arinih aku aku datang balik... but pasni aku akan oFf kejap untuk sementara waktu yea..... Starting from tomorrow, 25 April 2008 till 7 Mei 2008, my blog akan bersawang ya! Aku akan bercuti!

Aku akan berjuang di medan perang peperiksaan. This is my first final sejak jadi dak sekolah balik end disember last year... [ hope aku dapat sebaik mungkin] Insya Allah, aku akan buat yang terbaik untuk diri sendiri.almaklumlah dah lamer tak jejak dewan peperiksaan last pun pase sek jer... hekhek....

so aku pun tak leh ag nak nakal-nakal nak main mcm budak-budak giler kan otak aku untuk tempoh nih.. mestilah bertapa sehabis baik.. adam pun sekarang dah kasi ruang untuk aku study.. time kasih cayunk ku.... ermmmm so today aku akan Enjoy puas puas sebelum aku kurungkan diri aku kat dalam bilik... heheheheh...

aku harap dapat jauhkan sakit.... coz bila aku sakit tak reti nak sakit sket2.... hehehehehe so till we meet again bile aku udah usai sesi pertapaan aku selama 2 minggu lebih nih...

adios...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP