Followers


familia

familia

mOsHi2


what the fish....!

>> Friday, February 24, 2012

friday morning yg sepatotnya ari yg baik n indah tapi pagi pagi lagi dah bikin aku rase nk ajer pegi mengadap face to face sorang makhluk Allah ni...


nape nak attack aku?!!!! aku buat ape kat ko ? sumpah sh**.. aku jarang sgt nak maki hamun orang tapi bile orang usik sempadan aku budak kecik ni mmg haruslah hilang sabar....

manekan idak, pagi pagi check email.. dah kene warned pulak!! tak cukup siap foward tu pada orang atas.. mcm aku ni buat salah besar...

aku pun tkde mase nak buang masa meroyan tempat orang la wei!!!.. salah orang ko nampak salah engko!!!! arghhhhhhhhhhh!...

dah kene mengadap bos pulak!!! argghhhhhh.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP