Followers


familia

familia

mOsHi2


cari gali n jual nama

>> Monday, February 13, 2012


Cari Gali! ya.. aku sekarang dalam proses nak mencari gali seberapa info yg boleh.... so memula tu mintak la tulun dgn abg aku.. tapi hajat adik dia sorng ni tak tercapai...


so tetiba teringat pulak kawan lama yang baru 2 3 minggu lepas dapat cari balik..( kawan lama tu yg dapat jejak kasih lokasi aku),, so teringat pulak dia spy kan.. hahah spy la sgt kan... so dgn rase bidan terjun aku sms dia.. but aku takdelah jamin sgt dia boleh tulun ke tidak.. just try test la.. aku lebih yakin dgn abang aku lagi...

"zac, boleh tak dapatkan info pasal somebody"

"siape ?"

"adalah sowang nih.. just nak tau some info about him.. hani (my other nickname mase dok johor) boleh je cari dalam system epf tapi skunk dah susah.. so tak boleh la.. tu yang nak mintak tulun tuh.. aci dak?"

"ok. siape hani...?"

"ermm name dia xxxxxxxxxxx. tu je yg fa ada. tahts y fa nk check bground dia.. setakat fa tau dia keje xxxx.. nk tau betul ke tdak n ape position n status dia... agak agakbile leh tau?"

"ermm i akan wat secepat mungkin.. nape hani dgn dia?"

"ermm nothing.. just nak tau je sal dia..dia nak kenal dgn adik i.. so i nk cek la abit sal dia.."

" owh... bukan nk kenal dgn u ke hani?"

" erkkk agak agak?"

"i rase dia nk kenal dgn u ... pas 2 u JUAL nama adik u .. hahahhahahhah! am i aite?"

gulp.... kene setepek kejap kan... adoiii lemah sungguh bile penipuan tak jadi kan....

"haahhahahaha sengal..... ermm sowi a lie about nak kenal kan.. ok.. ermm just rase unsecure je to this person.. so tu yg nak cek tu.."

"dengan i tak nak kenal?"

"hey.. i kenal u dah lama.. dh cukup kenal ok... so how bisa enggak tulun? kene charge ke?"

" well dear fren... untuk u i try cari gali ok.. pape i info u ok..."

"tengkiu..."

ya tak pernah pernah buat keje inspector gadjet kan... so kali ni aku nk jgk cari gali.. rase paranoid tu ader bile orang dtg nk kenal kenal dgn aku kan.. even dgn pemotong rumput tu pun aku boleh layan tak layan je coz aku rase mcm trauma nk kenal kenal dgn orang dah skunk ni.. tapi sebb misi gila aku pernah janji dgn akak opis aku yg nak cari chenta tu, aku kene jgk redah....

lepas ape yg jadi aku dh tak de hati nk kenal kenal agdah.. nk timbang tara perasaan bagai.. cukup la kot.. tu pasal aku nk dapatkan seberapa info yg boleh sebelum aku decide pape action..



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP