Followers


familia

familia

mOsHi2


bile aku berbaju kurung

>> Friday, February 10, 2012

yes... i`m wearing baju kurung today ok.. macam jugak seluruh staf staf lain... tapi tak tau nape macam sesuatu yang pelik pulak bagi orang bile tgk aku berbaju kurung...

y?

becoz mase turun tadi kat tingkat 2 department aku, semua bagi soalan " wahhhh lainnyer dia....!"... "nape nampak lain...?" "berseri serinya ko arini...!"

aha.. jawab aku yang jenis main terjah.. " dapat nur malam jumaat!" hahahahha sengal kan...

mungkin sebab dah lama aku tk tunjuk muka ku yg tomey ni kat sana tu... yg diaorg terkezut kot.. selalu ari ari sore buluh betong ni menggamatkan suasana...

buluh betong la kan!!!...




nur malam jumaat? ahhaahahha choiiii sungguh kan!!!





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP