Followers


familia

familia

mOsHi2


majlis mesra puspanita kwsp

>> Monday, February 27, 2012


Last Friday, ader majlis mesra puspanita anjuran persatuan puspanita kwsp. So. Aku dapat request untuk performed opening gambit dgn budak budak dancers lain untuk ari tu,…


So pagi jumaat selain dari dapat email beracun tu aku jgk tgh sibuk sibuk nak siapkan diri untuk acara tu. Sekurang kurangnya berkurang jgn temperature aku yang naik mendidihkan.. tapi sikit sebanyak mengganggu jgklah emosi ni bilamana semua benda buat tak bape nk menjadi.. mase makeup kalau sebelum ni boleh je siap cepat… tapi on that day aku yg paling last siap even aku la yg memula orang pertama yang tuakr baju dulu.. serba serbi tk menjadi.. mulut ni dah sumpah seranah.. walhal dah byk sgt sabarkan diri… ati rase sakitttttt sgt kan…


So demi tanggungjawab aku “tinggalkan” sebentar perasaan panas tu.. . muka jgn cakap toya habis sebab mood tu dah terrencat sikit.. coba jugak nak maniskan muka tapi haizzz…


Then aku lepak kat meja yg dah direserved untuk dancers.. sibukkan diri dgn main word puzzle dari nk huha huha dgn orang kan.. bukannyer aku kenal sgt pun.. tak rajin nk berramah tamah.. then partner dance dtg sebelah n tegur dia cakap “eh mcm budak budak la awak….!”… aku blur… budak ape pulak kan… then semua terpandang n cakap “aha.. mcm budak budak…” owh… ok aku dah tau duduk perkara sebenar…

Sebab ape diaorg cakap aku mcm budak budak? Sebab the way I present myself…. Yelah kalau orang lain aku tolong ikatkan reben mickey mouse ala ala rambut lady gagak tu.. tapi untuk aku sekadar ikat simple dgn rambut ponytail je.. pulaktu kain yg diguna pakai pulak polkodot… huuhuhu… dgn aku makeup simple present pulakkan… alhamdulillah kalau niat diaorg puji tu baik.. heheehe kembang jgk mak!!! Choiiiiii ….

ader mcm budak budak ke?...


Mase performed tu kire ok lah even aku ader gak terbabas 2 3 step sebab stage licin.. tapi oklah enjoice la.. sudah tu mkn dan makan… sambil melayan aktiviti puspanita tu.. sempatlah jadi backup singer untuk staf yg offer diri nyanyikan.. yg penting semua kelaut…!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP