Followers


familia

familia

mOsHi2


tahniah, tahniah dan tahniah dan......

>> Wednesday, February 08, 2012


1st nak wish congrat untuk my fwen puan sue yg dah selamat melahirkan baby boy pagi tadi. wahh baru je sebut dia masih on called dgn abg ajib ku tadi.. tau tau dpt sms dari dia.. alhamdulillah.. moga moga baby n ibu dalam keadaan sihat.. selamat berpantang!!!...

emma n raja..

2nd tahniah jgk buat opismate aku, classmate aku yakni lissa,emma,aini, yg dah selamat jadi "puan".. n to nurin yg bakal join the club .... hihihi... sorry sebab tk dapat nk attend majlis....


maria n her fiancee

3rd to my classmate mase sekolah dulu maria yg dah selamat bertunang.. to ummi jgk... so makin ramai yg dh upgrade status nih... aku doakan agar semua dipermudahkan.. to oshin jgk after 6 years dilambung bagai akhirnya diikat jgk simpulannnya.. amin.. well to be honest dlm byk byk ni, oshin la paling aku rase lega. after what she going through all this while ni at the end kebahagiaan dtg jgk untuk dia.

me? well doa doakanlah yg terbaik buat aku agar "dibukakkan" kembali ati kecik ini untuk menerima.. doakanlah kesembuhan "hati" kecik ini ....

ya arini banyak pulak soalan soalan ni datang jengah.. seawal pagi lagi abg aku dh tanya.... then sejam pastu abang bad pulak bagi soalan.. almaklum mase dtg meja aku nak bagi kad jemputan nurin sempat lagi tanya.. aku bile lagi.. ermm nampak nyer beria benar la org nak sgt aku kawen.. choiiii... !

doakanlah yg terbaik....




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP