Followers


familia

familia

mOsHi2


temper

>> Wednesday, December 23, 2009

lame jugak aku tak maki maki orang... n i noe its were so rude bile masuk bab maki maki nih.... but kalau sarang tebuan dah dijolok mmg le mengamuk seluruh isi alam...

itu yg aku rase untk waktu nih... perghhhh! siyes SH** la that man.... pas satu.. satu hal nak cari point untuk aku tambah meluat dgn perangai TALAM 2 3 4 MUKA dia.... siyes aku mmg tak boleh nak co op job ngan dia sampai bile bile....

nape la aku kene hadap ngan mangkuk hayun ni...asal ko tak stuck aje kat bangunan 3M tuh....

ni yang wat aku nak balas balik aje nih......... babi betul!

1 comments:

Anonymous January 7, 2010 at 10:32 PM  

Apa yg dia buat sampai adik marah bangat ni...cuba citer sket..

Dia skodeng gambar lagi ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP