Followers


familia

familia

mOsHi2


family gathering

>> Monday, December 28, 2009

aktiviti aku sepanjang cuti 3 ari berturut sempena chrismast n weekend di isi dgn air...
ho ho ho
air?!
iyee....
jumaat g picnic.... sabtu g wat treatment.. sunday pun g picnic...
ni wajah wajah lagi hudus .... oh ye mi pic lum mandi.. sesuka hati je kan...?
mentang2 nak g waterfall mmg pemalas mandi aku ini...
sekadar aktiviti sesuka suki .. secara spontan bile famili makngah aku dtg sabtu lunch .. then mama suggest y not kite reramai wat family gathering...
destinasi kat sg tekali ulu langat...
berkumpul kat umah abg g... prepare sume.. famili aku wat nasi lomak..
n makngah wat epok epok..
mase nak g tu abg g punyala excited siap bawka g jalan jauh.. yg elok elok 10 km terus jadi 31 km.. adoyaiii.. mujur mase sampai kat sg. takali still ader space untuk kita reramai bertapa..

ni muka penat baru pas mendaki...
cian aku kan.. mendera kak jah yg baru nak baik dari treatment... habis aku pun still in treatment gak ape.. leh jugk mendaki punchak! ahaks....
yang best anak anak sedara aku le.. bukan main syiokkk kalau nampak air.. nak terus terjun aje...
aku memula konon takmo nak mandi malas la pulak tgk cam ramai aje.. sekadar pantau anak sedara je..
sumhow.... boleh pulak diaorg main simbah simbah air lak kan. sampai basah...
ape ag aku join jugak la... kuikuikui

ni aleeya... n angah...
angah n adik... yg nak jugak mengabdikan picca picca..



warga ibu ibu bapak bapak memasing jamu selera ye... eheheh


ni muka muka yg baru pas mandi n nak makan..



ermmm leeya tu dh mcm anak aku pulak dalam pic nih... adoyaiiii...
puas jugak melayan kerenah bebudak nih..sampai taknak kuar dari air...
sudahnyer biel aku cakap nak g waterfall sg congkak baru nak naik.. kalau idak mau lagi lama berendam dalam air...
cukup cukup ko hampir 4 jam kan...
then g hot spring untuk warga tua nak wat massage... hehehehe
boleh lakjumpe ngan anak angkat mama abg rox n tunang dia.. ahaks...

soklan cepu timah dari abg rox "abg g cakap ipah bercinta ngan doc ye.. ape name nyer ....n*ji?
aku balas " abg g tipu abg kot... eheeh.. bile pulak ipah berchenta ngan doc....? ni mesti auta ni saje bikin panas nak bahan ipah la ni... ape barnag chenta jiwnag jiwang nih abg.... sumenye siak aje..."
adus nape dalam aku nak happy mesti ader je yg nak sentapkan aku...
hai abg rox.... sampai mcm tu sekali citer ipah dia story? hohoho

ni my bro ..abg rox...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP