Followers


familia

familia

mOsHi2


ku bermimpi

>> Friday, December 11, 2009

orang kata mimpi itu mainan tidur... ader waktu mimpi itu boleh jadi petunjuk dan ader kala mimpi tu sebaliknyer.. pape jelah kan...

aku bermimpi... ya bermimpi akan sesuatu yg betul betul tak masuk akal... sesuatu yg gile! ader patot aku mimpi dia kawen. dah tu kawen kat umah den.. cume pengantin pompuan je lain...

saje nak mendera la ni kekononnyer...

paling sadis bile tym dia lafaz akad depan depan tok kadi n aku jelas nampak dn dengar setiap butir bicara... "aku terima nikah nyer.............." gile kan? sesuatu yg giler...

kot ye nak dera perasaan aku bukan ini cara nyer walaupun ia sekadar mimpi .......


papepun.. moga dia bahagia bersama suri baru dalam hidupnyer...

bahagia atas derita orang lain...
terima kasih kerana diberi waktu mengenali dan mengasihi dirinya..

**** jom pakat pasang lagu azie "pelamin angan ku musnah kekkekekeeekek

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP