Followers


familia

familia

mOsHi2


kenangan itu

>> Friday, December 18, 2009

seharian aku semalam menghabiskan masa ku di shah alam, sunway..... pertama atas urusan peribadi yg memaksa aku menghabiskan waktu lama di shah alam.. sunway pula selingan waktu untuk aku habiskan sementara mengunggu urusan di syah alam usai...


bersama seorang teman yang juga punya urusan di shah alam. menghabiskan masa dengan bercakap cakap....makan makan dan juga merewang sekitar sunway piramid...

nape sunway piramid? mungkin belum ader kisah yg tersurat dalam lipatan memory aku.. kekekekek... hobi mencuci mata dgn tag line "sale"... sekadar menikmati mood "sale"... menahan diri aku dari terjebak ..

aku membawa haluan sendiri meninggalkan teman ku yang mungkin tidak sedar aku sudah melencong ke ruang lain.... Ah! siapa dia yang harus ku repotin akan setiap gerak langkah ku kan?

sedang elok menjamah mata dengan koleksi terbaru "lollipops" aku di kejutkan dgn sapaan "busyuk".... panggilan itu serta merta mematikan langkah ku...panggilan yang sudah lama tidak kudengar... suara yang sama.... kuatkan diri untuk menoleh...


nah!! temanku rupanya... adus... napa ya? nape "busyuk" yg harus keluarkan dari nya....

nape ia perlu keluarkan ape yg selama ini aku cuba tanamkan...

nape perlu bawa aku jelajah kembali sesuatu yg aku hilang?.. oh teman ku.....

"busyuk" itu telah mematikan suara aku... keiginan aku unutk lebih lama di sunway...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP