Followers


familia

familia

mOsHi2


pergi......

>> Tuesday, December 29, 2009

persiapan aku :

passport - beres.....

hp - beres....

luggage - beres......





aku pergi

membawa diri..

merawat luka....

perghhh! sadis benar ni...

yups...

aku akan pergi.. pergi jauh..... (jauh ke?)

pergi... ke suatu destinasi asing,,,,

mencari harga diri....

yang telah dipijak mati oleh insan insan sepi yg memandang sinis....

mungkin "hilang" nye aku kali ini membawa "kegembiraan" buat insan insan yang menghenyak diri ini....


sendiri aku pergi menjejak bumi asing...

hanya ingin kau tau.....

Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau fahami
Ku fikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup



tingat bile jifat pernah usul nk ajak g phuket..... he will go.. but with his lover..not me not i....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP