Followers


familia

familia

mOsHi2


citer sal popia.....

>> Friday, September 12, 2008

arinih dah ari ke 12 umat islam berpose.. aku pun alhamdulillah belumlagi lebong pose.. harap sangatlah dapat pose penuh kan... hihihihi... ermm aku lately ni bz sket.. tak sempat nak update selalu. but oleh sebab aku ader sket mase aku nak citer satu citer lawak bagi aku la kan... ni sume sal semangat nak mkn punya pasal...
tak tau la nape nafsu makan aku sejak sejak nih kan.. amat melampau.macam macam tingin nak mkn.semalam mase nak berbuka ngan adam.. mcam macam benda yang terpikir dalam paleotak ni sal mkn.. memula aku tingin nak mkn tom yam kung ngan spagetti... pastu tingin nak mkn kuew tiew china kat kopitiam plak..then nak mkn kfc punya menu yang baru tuh.. dengan nasi kandar lah... sampai naik pening adam nak full fill kan kehendak awek ngada dia nih.. hohoho so aku puntime tu pun pening nagan nafsu mkn yang tak menentu kan.. eeii konon setan dah kene ikot habis nafsu aku yang mcm setan ni angkara siapa ya?
last last adam bagi solution untuk try kfc nyer. aku pun senyum lebar coz terpikir gak tak mo mkn heavy sgt coz lekumah kompom aku nak mkn mama punyamasakan lak kan.. so aku pun decidemkn kat kfc.. but before that we went kat food court kat sg wang coz aku nak li popia .
popia ni peberet kegilaan aku.. aku suke sangat popia.. so dah alang alang kat sg wang kan ... ader1 gerai ni aderjual popia. boleh tahan la.. kalau nakbandingkan ngan popia popia yang penah aku beli sekitar kl nih. popia dia cumil sangat . bahan cukup . ader hirisan sengkuang..,carrot,taugeh..
kalau yang lain just semata mata taugeh ajer tapi jual 1 biji 50 osen punya harga!!!mmg tak berbaloi ngan wat aku menyumpah aje kan...
so aku ngan adam g lah gerai ni..indon hand made heheh sedap sume lauk dia sedap....
nampak jer popia akusuh adam amik plastik nak tapau.. dalam rm 3 engget aku amik.. tamak dol!! then ader gak aku pasan popia basah.. *kononnyer r.. adam suke popia basah n dia suh aku amikgak... so aku pun sedap je amik pastu kene tegur..
pekedai: " eh nape tak asingkan?"
aku : tak soklah asing.. kan leh mkn gak nanti
adam:ni popia basahkan?
pekedai : eh itu bukan popia basah itu popia mentah..belumdi goreng lagi...
termalu kejap!!! aku beriyaiya cakap.. "eh bukan popia basah ke?"
pekedai :" bukan kami tak buat..tak tau ada popia basah di sini"
Adam : la.. ingatkan popia basah...
pekedai: sy ingatkan akak mau bawak balik rumah masbuat popia basah
punya laaku nak cover malu aku ajar plak minah indon ni cara
boleh plak aku ngan adam jadi bahan ketawa kat gerai tu sal popia kna..
bengang jer rase... padanlah sebelum tu aku terdetik gak sal popia ni lain mcm jer.. tapi tak terkeluar nak tanya kan.. last last amik ko malu sendiri!!!! then terus g kfc buat order... tak order byk kitaorg share sebab adam tau nafsu mkn aku yang boleh bubah tetiba.. t wat nyer aku tak momkn.. jenuh dia nak bahiskan sumer orderkan.....
pas bukak pose jenjalan jap ar tu before balik .. tetiba aku nak mkn stimboat plak kan.. mujur ader.. aku amik n rebus.. adam tak mocoz dia dah kenyang. so udahnyer aku mkn sensorang..
hahahhaha tapi aku still lapo lagi..
adam suh aku balik mkn kat umah jer..
siyes blk umah je aku trs mkn lagi..
then baru tido..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP