Followers


familia

familia

mOsHi2


getting bz aite now

>> Wednesday, September 10, 2008

well last entry i was mention that i so la malas kan.. kelas yang aku kene attend tu pun mcm chipsmore kejap ader kejap tak ader. but petang semalam aku punya kuatkan semangat untuk attend kelas pas hbis kije. ader jugak aku mcm keberatan nak g kan. but aku gagahkan jugak diri aku nih untuk g menapak ke kelas kat puncak chenta@ alam, shah alam...

dah agak sebulan aku tak g sana , rase cam jauh bebenor je perjalanan.. adoiiiii.. bile nampak jer UITM PUNCAK PERDANA wah lagi la rase mcm nak kemalasan plak tetiba.. but adam advice aku.. so aku paksekan diri gak... hhmmmmm....

semalam ader 2 kelas mula nak ponteng 1 kelas (tgk sifat M aku still ado).. but aku kuatkan semangat kan! dah elok2 datang baik masuk jer..
masuk je my lect tegur

lect :" hi.. dah datang kelas? dah chat ke?''

aku : ' aha" (sambil senyum kemaluan hihihih)

lect :" r u sure? pose tak? awak tu kurang mkn nanti sakit lagi"..

aku :" dun worry puan, saya dah prepare.. hihihhi"

lect : " by da way... baik tunang awak ye..selalu saya nampak dia jaga awak.."

aku : " erkk hehehhe thankx puan..." (hihihihihi kembang bontot pakwe aku)

then start kelas .. sesungguhnya pasni aku mmg agak bz lah kan..
lots of assignment untuk aku buat ..

untuk assignment lect ni pun ader 2..by pas raye nak hantor... 1 kene interbiu kampani org.. 1 lagi sal kampani aku...

then untuk kelas lain.. aku kene wat pokek program untuk kelas dia siap kene presentation tue..
nak submit pas raye gak...

sape nak tlg aku wat program???

next wik ader hujan!!!! ujian ler.. arinih ader gak.. jumaat pun ader..
adoi rebus buku la pasni....

say i getting bz aite now aite? ni baru stdy.. keje pun boleh tahan gak! adoiiii........

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP