Followers


familia

familia

mOsHi2


kenyang amat deh!

>> Wednesday, September 03, 2008

arini dah ari ke 3 sumer umat islam berpose. bagi aku ni la ari pertama aku berkesempatan berbuka dgn kuarga terchenta..ciannyer kat diri aku sendiri yang tak dapet nak join 1st day berbuka dgn famili. ni sume gegara kelas kuliah aku yang nak jugak go on as usual la... kekonon tak mo kacau hari minggu.. dia tak tau betapa kemalasan nyer aku nak masukkelasbile pas berbuka... mmg takleh masuk kalau pewot tgh penuh..
ermm dah jauh terpesong plak aku ni..
back to da main stoli... arini aku tak tau nape aku kepenatan teramat sangat! agaknyer byk berjalan.. byk bercakap... hihihihihiiihii.. so sampai umah pun dekat nak bukak pose jer..tak sempat nak g bazaar kat ngan umah aku tu
nak mandi pun dah mcm nak makhruh jer so aku men beduk jer dok kat meja mkn tgk adik aku tlg prepare untuk berbuka...
kecur air liur aku tgk meal mama masak... agaknyer dugaan pose la kot..walhal mcmler tak biase dgn masakan mama .. dugaan kan...
arini mama masak simple jer tapi bagi aku dah cukup sepesel... ikan keli sambal - menu khas untuk anagh n mama jer. coz aku abah n adik mmg tak mkn ikan air tawar nih.. so adik aku belum pape dah wat muke gegeli dier.. kurang ajor kan!!! sioljer.. then ader ayam masak merah ni menu untuk org yang tak mkn ikan keli... ader kerabu mangga uiksss ni mmg aku tak tahan... sodap tue... bukan pe aku kalau segala jenis kerabu kalau bukan buatan air tangan mama mmg aku agak jual mahal la.. hahhaha tak tau nape aku tercerewet sket kalau masuk bab mkn ni,,
dgr je azan mmg aku senduk ayam masak merah ngan kerabu.. cukup 2 menu tu aje dah buat aku kenyang mcm ular sawa baham lembu!!!! mmg kenyang.. sengkak pewot eden nih.. elok2 dah mkn.. tak reti2 nak solat ke? eeee mmg kenyang amat!!pennangan mkn ngan famili nih lain aura dia.. nape bile aku bukak kat luar aku tak sekenyang nieven melantakbyk pun?! mushkil nih....
time nak tulis entry ni pun aku still terase kenyang campur malas... mmg anak bertuah!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP