Followers


familia

familia

mOsHi2


tahniah adik - adik ku!!!!!!!!!

>> Wednesday, March 12, 2008

well macam yang sedia tau arinih result exam SPM untuk tahun 2007 udah kuar... ermmmm excited sangat nak tau keputusan.. arinih famli aku pagi pagi dah bangun untuk siap siap bertolak untuk ambik result angah.. cume aku x join same coz aku kije.. agpun malas la nak balik mersing ag dah..... hehheheh lupe daratan... macam biasa mama aku akan rase debarannya.. ibu mane yang tak cuak kan.... but angah plak yang leh wat muka selambe badak dia... bile ditanya xader rase debar debar ke? jawabnyer sikit pun xado..... kacau tol adik aku sorg nih....

sepanjang aku kat opis nih... aku yang x senang duduk.. asyik tingat adik aku jer... bukan pe mungkin nih yang dikatakan instinct adik beradik even aku kerap kali x sefahaman dengan ideologi pemikiran dia.. wah bahasa...... penuh bunga hekhekhek.... every 10 minute aku akan called untuk tau kembang kempis result dia... sampaikan mama aku pun dah naik ketawe tgk reaksi anak anak dia.. hihihihi...

well tepat kul 1045 pagi angah called aku n info result dia.... syabas bethei!!!!! tahniah angah... aku bangga punya adik seperti mu... result yang baik sangat sangat!!!!! cerah peluang ko angah.......................!!!!! macam biasa angah mmg xakan hampakan famli aku kalau bab education.. heheheheheh serta merta aku tingat pada aik aku yang sorang ag.. nabil.. cepat -cepat ku msg nak tanya result dia.. tak juga reply reply... last last dia called aku info result dia.... Alhamdulillah.. tetap tak mengecewakan .. bangganya aku punya adik adik yang berjaya even aku langsung x penah berada kat tempat diaorg sekarang... huhuhuhuhu

buat nabil.... tahniah.. alangkah bagus kalau arwah ibu mu ader sekarang.. tentu dia bangga punya anak mcm bil!!!!! sebak aku sebab aku tau time time mcm nih adik ku yang sorg nih nak sangat konsi genbira ngan mama dia!!!!! but apakan daya takdir x macam yang diharapakn.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP