Followers


familia

familia

mOsHi2


>> Saturday, March 15, 2008

arinih aku kije.. hmm sabtu pagi ramai orang tengah layan mimpi.. aku plak pepagi dah menapak kat opis. huhuhuhu.. arinih aku sempat lagi bekpas ngan buah ati pengarang jantung hihihihiihihih.... sape lagu kalau bukan pakwe aku.... even sejak sejak ni aku banyak masalah... buah ati aku nih pahami aku.. n aku akan sedaya upaya ceriakan ari-ari dia macam aku selalu wat..

oleh sebab aku kije sensorang kat opis arini, aku offer la nak ym ngan dia untuk teman aku kije dari jauh.. atleast aku xaderlah bosan.... but dia xnak coz mayb dia nak rehat memandangkan dia pun kije ptg nih.. dah ler semalam dia overnite... so aku pun x jadilah nak ym.. kalau ym pun sapelah nak chat pepagi nih.. normally kak ai lah yang sanggup ym pepagi but arinih mungkin dia xkan on9 kot coz bz ngan majlis kawen kazen dia... harapan aku pada pakwe aku but he refuse... so x jadilah nak ym.. better siapkan assignment kot.. due date pun dekat.. warghhhhhhh!!!!

tengah aku syok melayan wat assingment tetibe dapat msg dari hp aku..... '' ma tgh wat pe?'' aku rep..'' ma tgh print nota sambil tgh pening wat assignment'.. bunyi ag msg..'' pa kat cc ni.. xkan tak tau''.... dah sungguh aku tak tau.. coz aku ingat dia tdo.. aku pun called dia nak surekan.. yup that aite pakwe ku kat cc boleh la ym.... but alih alih dia nyirapkan darah aku cakap aku saje je wat tak tau .. eii geram tol...... oleh sebab ku malas nak bertekak hal kecik... aku drop je called... sempat ag mail dia luahkan pe ku rase... n sambung wat kije.... ym pun aku malas nak on.... sakit ati dol....

dalam 1o minit aku dapar msg '' ma xnak on9 ke?''.... aku rep..'' nak ma on9 ke?''... dia rep balik... ''ermm ikot ma lah.. alang-alang pa kat cc.. on9 lah...'.. aku pun on9lah.. dapt gak tgk msg yang dia kasi... hmmmm pandai tol sakitkan ati aku.. n pandai jugak sejukkan ati aku... thats my boy........ so aku sambung ym sambil wat assignment...huhuhuhuhuuh

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP