Followers


familia

familia

mOsHi2


trip to pantai timur part 2

>> Wednesday, January 11, 2012

Sunday morning @ kota bharu.. tgk budak budak sekolah g sekolah rase lain je.. coz kat kl kan cuti ari ahad.. dulu pon mase sekolah kat kedah pun merase jgk sekolah ari ahad.. betapa tak sukenyer coz tk dapat nk tgk MELODI hahaaha sengalkan?!


beca oh beca...

Xtvt pagi ahad kat kota bharu jenjalan kat pasar siti khadijah.. pastime dtg terpegun.. besar rupenyer pasar nih.. mcm mcm ada… bak kate aznil kn..



kat tempat lain takde tau mcm ni.. durian, ikan kering, dgn segala jenis dicampur diletakkan setempat... ko ader? takdekan.....


Then g cari nasi kerabu n nasi dagang yg org cakap sedap kat pasar siti khadijah.. oleh sebab aku hanya makan nasi kerabu buatan mama n arwah nek so aku hanya amek nasi putih aje.. memang betulla orang cakap aku cerewet bab mkn! Hihihi…nasi dagang aku kurenggggg…


Memang sedap! Memang cukup la piawaian untuk aku cakap sedap!!! Ni baru mkn nasi putih.. kalau nasi kerabu yg warna biru nila tu lagi la kot terangkat… cume sebab aku ngeri tgk kaler nasi warna biru tu yg wat terbantut nak mkn ….

Rase mcm nak je tambah lagi tapi t kang takot kene bahan sebab mkn byk aku diam je.. huuu…
Usai mkn.. jenjalan lagi kat dalam tu.. satu benda yg aku cari kat kelantan ni .. nk cari lulur… stok lulur dah nk habis mas ekim dgn opis mate.. so mencari la aku kat dalam pasar.. jangan main main tau.. aku suke mandi lulur. Ngeeee…



bykkan kuih... tertanya tanya habiske semua ni dijual? bukan satu gerai je.. byk gerai dgn giler byk jenis kuih muih dia.... so colourful...


tapai.. suke mkn ni.. tapi yg arwah nek n mama yg buatlan.. kalau ronag lain buat.. bukan sombong. tapi mmg aku tak mkn...

soda buatkan mesia cap amerika... boleh?


Setel. Pastu jenjalan lagi tgk orang jual kain baju. so far tk berminat nk beli pulak.. sebab mmg tak terasa nak beli.. sekadar cuci cuci mata aje… puas jalan dalam tu.. masuk pulak parkson kat sebelah… pastu melantak lagi minum root bear kat A&W…





Pastu jenjalan lagi unutk habiskan mase… then havin lunch wif abg naji after dat….











0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP