Followers


familia

familia

mOsHi2


en tukang potong rumput

>> Thursday, January 19, 2012



this guy known as "tukang potong rumput"... percaya? jgn harap la... kan.. tukang potong rumput tapi gaya langsung takde gaya tukang potong rumput... hihihi... kalau dia boleh auta dia keje tukang potong rumput.. aku pun boleh auta aku keje as "cleaner" ajekan... hihihi..


mcm mcm aku gelar this guy ni.. kekadang panggil mr.branded sebab ape dia pakai semuanya branded!! hahahahah... cume sekarang dh ader nama baru enchik. enjin.... hahahaha.. boleh? blasah je...

kenal dah lama cume ujung tahun aritu dia ader cakap nk "kenal" aku.. ok tak salah kot kan..kenal kenal la ye tak....

cume mulut ni gatal je tanya "nak kenal i btl btl serious ke or just nk flirting suka suki....?" ya... skunk aku senang nak direct to the point.. senang nak wat jalan cerita. kalau nk main main then kita pun main main lah macam main main aci sorok.. kalau betl betl then kita wat betul betul.. tak payah buang mase....

reaction dia... "by umo i 30th next few years .. i dh settledown dgn punya wife n kids.. so do u think i nak play play around..."...... mau tk terkedu aku dibuatnya..

so far still in process untuk kenal kenal....









0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP