Followers


familia

familia

mOsHi2


open famili

>> Monday, October 20, 2008

semalam.. ader open famili kat umah aku.. bukan open house la coz yang di jemput pun kalangan kuarga terdekat jer.. agpun mood nak wat open house dah jadi tahlil untuk arwah atok kan..

itu yang sebaiknya dari wat open house meraikan even aku baru hilang ahli kuarga kan... so open famili nih just untuk makan makan kuarga terdekat jer.. coz kazen aku galak sangat nak beraya kat umah kitaorg kan..

so aku ngan mama lah yang kecoh kat dapur.. adik2 aku angan n adik kemas ape yang patot.
menu utama nasi briani ler.. coz aritu bukan main kazen aku abg g nak merasa mama aku punya nasi briani.. hah amik ko sampai nak tapau bawak balik... tak cukup mkn 3 4 round!!! then ader soto ngan bihun soto. aku cume wat dia punya kuah soto jer. heheheheh

aku ader wat kek coklat ngan agar2 coklat susu. mementang aku suka coklat.. so benda aku wat pun ader gak coklat!! alhamdulillah ramai puji kek aku.. kembang bontot akuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! wakakakakakkakaa... suka hati.. yelah sikit punya bersungguh aku kacau tau.. tak main ler guna mesin pengadun.. sampai nak tercabut lengan aku.. hasil sungguh diluar jangkaan... hihihihi

see kek coklat aku.. choc lembab ag.. yummmy




agar agar choc susu


paling best bile ader yang nak minta secret resipi agar2 ni n nak tau camner aku wat belang2 ni.. hehehhe rahsiaaaaa.. dah nama pun secret resipi ma......


disert mesti ado gakkan kan..


tetamu ramai gak dtg... sume ahli kuarga terdekat.. termasuk akak angkat aku kak ai, abg rox anak angkat mama,, n adam even mulanya mcm tak nak je dtg kan....syiokkk dating ngan bekas gelpren dia kan..... so far sume dapat tapau!! tu yang penting n tak ader pembaziran makanan! alhamdulillah...






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP