Followers


familia

familia

mOsHi2


need someone beside..

>> Tuesday, October 28, 2008

salam...

waktu ni .. detik aku update entri ni.. sebenarnya aku tgh memendam rase yang teramat ajer.. nak menitis air mata ni pun ado... but seboleh bolehnya aku kuatkan diri untuk tidak menjadi seorang yang cenggeng tika ini...

aku cuba untuk bertahan semampu yang mungkin..walau aku tau hakikat diri aku yang sebenarnya. hidup ni mcm putaran roda. ada tika kita kat atas ada tikanya kita kat bawah. ada masa hidup kita tak ader masalah.. ada masa hidup kita dihurungi pelbagai masalah. sampaikan jiwa kita diri kita seakan lelah untuk atasi sume itu.mcm tu jugak aku.. sungguh waktu ni sesak pikiran aku nak settlekan sume masalah yang datang bagai air. bertimbun masalah.. dengan soal akademik aku... famili aku.. life aku..and everything yang ader connection ngan aku..

jujur aku akui aku perlu sangat seseorang untuk aku share kan masalah aku nih.. dulu time sek aku selalu kongsi dengan kawan baik aku... shira namernyer. but now susah sket,memasing bz kan. sekarang bile ader pakwe aku cube untuk berkongsi ape aku rase,but tak tau la dia still nak dengar keluh kesah aku kan.. my sis kak ai pun dah selalu jadi pakar motivasi.cianpulak kalau nak tambahkan beban dia. dia pun punya masalah tersendiri.. cume hanya soal akedemik je aku try untuk rujuk.itu paling ringan kot dalam masalah aku.. .. but now.. in dis moment... i`m really need someone that i can express all out what i feel right now...

somehow with this blogla yang boleh teman aku.dengar luahan aku.sakit jiwa aku.. sakit hati aku.. pilu ati aku yang aku tengah rase sekarang.... no idea where to start......? sebab aku mmg tengah serabut... aku off kan hp aku.aku sengaja off kan hp aku. i really need some space sekarang.. aku asingkan diri aku kat bilik.. dalam gelap..

aku cuba untuk tak pikirkan sume masalh aku ni..but.... lagi aku cube elak..lagik la masalah tu sengaja dok berputar ligat kat pikiran nih.. sampai migrain....

satu hela nafas yang panjang...itu je mampu aku buat....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP