Followers


familia

familia

mOsHi2


malas

>> Sunday, October 12, 2008

salam...dah agak lama aku tak jenguk blog ni.. kompom dah bersawang.. ntahla.. mood nak meng up date hilang kot sementara waktu nih.. aku kene kejar dengan dateline untuk submit sumer assignment aku kat lect dalam seminggu dua ni before prepare untk final.
sungguh sekarang aku malassss sangat.. lemak dah bertambah kot dalam badan aku..tu yang jadi kemalasan tue.... ni pun saje je jenguh jap coz aku dah hilang mood nak teruskan report assingment aku yang on da way nih.. hilang ideala...puncanya malas...hurmmm dengan condition aku yang masih demam lagik ni lagi lah menambahkan beban KEMALASAN ke atas aku..

2 comments:

Iffah Zara October 12, 2008 at 10:17 PM  
This comment has been removed by the author.
iN@ October 12, 2008 at 10:22 PM  

relax2 dulu, japgi dtgla mood rajin tuh..hehe
eyfa kerja sambil blajar ek?
gigihnya, salute lah. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP