Followers


familia

familia

mOsHi2


mobie

>> Saturday, October 25, 2008

petang semalam aku just nak tunaikan janji aku untuk spent time dengan adik adik aku...so aku decide untuk join diaorgla..nbebudak ni decide nak tgk citer hollywood ala ala hindustan gitu kan.. citer high school musical la.... aku lemah sket la nak tgk but demi adik adik aku aku pun ikotkan jer.. turut samajoin 2orang kawan kolej adikku angah, cousin aku fariha n my boy adam...

my sis.my kazen n dua boy guard aka kolejmate angah


my kazen, fariha muka bosan frust mobie delay...



memula adam mcm takmo jer yelah citer yang bukan dari genre yang dia nak tgk kan,,,but aku pujuk jugaklah.. coz aku pun penah gak layan citer dia yang aku mmg takske so apesalahnyer untuk dis time dia beralah.. mujur dia nak.. so aku g booked ticketuntuk 7 orang..


ni pun muka bengang jer kene sakat dengan adam


show time kul 6 but delay about half an hour kan .. tecnical prob kot.. so sempat jugaklah angah snap pic untuk jakun2 kan...

bile start show jer..aku tgk da person yang tak excited nak tgk citer ni punyalah terjadi excited.hahhahahha lawak.. aku plak sempat jgk la tertido kan.. but bebudak nih bukan main syiokkkkk tgk citer. tak paham aku.... pasni kompom aku tak mo tgk ag dahhhh

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP