Followers


familia

familia

mOsHi2


ceritera

>> Friday, October 17, 2008

salam..

setelah beberapa arinih aku agak bz sket dengan macam segala urusan.. baru arinih aku boleh dikatakan agak senang.. kalau dari segi kerja kat opis arinih mmg aku senang la.. but kalau dari segi hal study aku.. aku masih tunggu turn untuk sesi oral aku yang lum selesai lagi.. so peluang yang ader ni.. aku try try la log in portal uitm untuk print out slip final aku kan.. takot terlupa plak nanti.. sambil2 tu sempat gak ler tgk time table final..

alangkah terkezzuuttt aku jap.. coz hujung bulan nih aku dah ader paper final!!! adoi.. it mean ader dalam 2 minggu ag.. adoi... cepatnyer.. aku punya la hengat dalam tgh bulan nov kan.. but paper aku terawal pulak dari biase.. mujur tergerak nak tgk kalau tak.. langsung ku tak tau.... waduhhhhh.....

ntah nape aku rase mcm kene repeat jer tahun nih.. ni sume sal kes GT aku sebelum nih.. apa punya pengurusan la.. sushkan aku.. tak tido mlm aku dok pikir sal nih... :( yelah senak pewot kalau kene repeat2 nih.. agpun aku wat 2 keje dalam 1 mase.. hurmmmmmm...

ptg ni opis aku ader wat jamuan opis terbuka wakakaka... so pepagi je aku turun nak li bekfas dah dapat tgk staff lain xspecially yang pompuan la kan.. mak aiiii melaram sakan... dah rase mcm nak g dinner je... kelip kelap baju .. dah tu kaal;u yang pakai tudung dia punya brooch tu wah sebesar penumbuk aku jer..menempek kat bahu.. mmg melaram habis..
dalam hati terdetik jugak.. kalau tetiba ptg ni hujan ( almaklumlah sekarang musim hujan kan ) sia sia ajer melaram bagai nak rak kan.. hihihih jahatnyer.. but hope tak hujan.. amat tak comfortable klau mkn time2 basah time yang bisa buat ati orang hangen jer kan.. sebab jamuan tu dia buat kat luar opis lah... sebelah building opis aku. so kalau hujan mmg tempias ler jawabnyer...

so sekarang awal lagi kan untuk time break... so amatlah aku boringgg ... dah tak tau nak buat ape.. nak men game ? menarik tue.. wahhhh

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP