Followers


familia

familia

mOsHi2


>> Friday, February 22, 2008



arinih pas aku called adam... entah tetiba je aku tingat sal citer SinDarEla yang kat slot Lestary TV3. tak tau nape sebabnyer.. aku memang suka bangat tengok citer nih... kekadang aku sanggup ponteng kelas just nak tengok citer nih.. hihihihih...teruk betol anak halim nih.. aku suke tengok style amani dalam drama tu... lasak.. lincah..ajar kurang... sempoi sume ader... very da natural tu action dia heheeh.. bile aku tengok ajer citer tu tambah tambah tang part amani, terus aku tingat masa aku memuda dulu.... lasak.....main blasah ajer...( but not attitude yang pengkid,punk sume tu) bukan pe dulu aku memang lasak.. sampai mama ku penah tegur cara aku... main bedal jer.... tapi sekarang jer sejak- sejak aku kije n selalu berdepan ngan orang.. aku banyak ubah style aku.. cara aku pun aku ubah untuk seswaikan keadaan aku skunk.. cume ader masanyer aku still terikot cara gampang aku hehehhe.. espesially time ku balik kapo ke.. jumpe kawan kawan sek aku ke.. kat umah ke.. secara auto nyer aku bubah jadi watak cam amani.. hihihihihi.. hurmm... kalau dah melekat perangai tu mmg takboleh diubah.....
lagu satu, aku suke tengok rambut amani terbaru dalam citer nih.. aku pun penah jugak try test rambut yang dipotong pendek sampai mcm tu.. ala ala boy cut..... sometime nampak pelik but sometime nampak mcm ok plak.. tambah tambah kalau orang yang muka dia kicik hehehehheh... ermmm mama aku cukup suke kalau aku wat style rambut mcm
tuh... .. aku pernah tanya adam sal style rambut ni.. penah jugak aku try nak wat rambut macam tu... dia kata its up to me.. but dia lebih suke style rambut aku skunk yang ala ala posh bob........ coz dia kate seswai ngan aku.. sukenyer dapat pujian dari orang tersayang... heheheheh sume style rambut aku boleh masuk but kalau rambut panjang je aku kurang sket.. sakit paler...... kat sini aku selitkan pic pic dari drama peberet aku...










0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP