Followers


familia

familia

mOsHi2


>> Wednesday, February 20, 2008

eeeiiiii geramnyer aku...... akit betol ati aku!!! grrrr....... ( time ku tulis blog ni aku rase pedih sangat tangkai ulu ati aku).... pas satu satu masalah yang timbul arinih... tapi paling terkesan sangat sal pakwe aku ni.. sape ag kalau bukan adam hamdan abdul razif.... mujurlah time nih aku xader kredit, kalau tak nak jer ku soal dia.... aku ni yo yo o lah tepon dia nak kejotkan dia.. tup tup dengar sore fresh yang dah tentu tentu dah bangun..... lum aku nak cakap dia cakap jap g dia called aku balik... aku pun tak banyk soal tamatkan called... bile ku msg dia je.. dia boleh cakap " dah bangun.. on the way balik nih... kat PD!" gerammmnyer... ntah g PD tu ngan sape ntah.... seingat aku dia tak plak gtau aku yang dia nak ke PD.... dah tu bermalam Plak... sakit betol ati aku....

pe yang ku tau semalam dia cakap nak jumpe kawan dia jer.. ku tak sangka plak sampai ke PD... sama ada dia nak sengaja nak wat aku sakit ati ke atau terlupe nak inform tu aku x pasti.. tapi yang ku tau skunk is aku teramat bengang ngan dia...aritu bukan main cakap ape ape jer inform la supaya senang n agar kitaorg nih x curiga bukan bukan but now......? what the hell is it!.... macam nak nangis jer ku rase skunk nih... sakit ati yang teramat sangat.... xpelah kot dia nak balas balik kot pada aku.. fine! its ok....
pasni aku xnak ag tau mane dia nak g.. ape dia buat.... biar dia je sendiri jaga diri dia.. aku susah ati pasal safety dia.. ape dia pedulikan...... dia bukan tau aku kat sini rase ape... ok... xperlah.. kalau aku jumpe dia arinih aku xnak bukak citer hal nih.. biar jer jadi jeruk masam kat ati aku.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP