Followers


familia

familia

mOsHi2


>> Tuesday, February 12, 2008

malam tadi aku time called dari pakwe ku, adam...dalam kul 2 15 pagi mcm tue.. terkejut gak aku coz jarang dia nak called time-time macam tuh... agpun malam tadi aku teramat penat memandang dah mula kelas balik pas break untuk seminggu sempena raya cina baru- baru nih... so aku tido mati... mujurlah aku tersedar jugak akhirnya walaupun time tu aku macam mamai jer.... dari sore nyer aku rase mcm ader yang x kena jer... nyata mme betul pun macam aku rase... dia gtaw aku yang X gf dia msg . hmmmmm dalam mamai mamai aku pun sempat jugaklah dengar ape adam gtau aku.. Ya Allah menyirapnyer darah ku bile aku dapat tau yang pompuan tu saje je nak kenekan adam... geram betul.. saje je nak susahkan balak aku.. cian adam aku tau mesti dia pun tengah x senang coz dok memikirkan hal yang 1 itu... apatah lagi aku as his gf. bukan aku takot kalau-kalau x gf dia tuh nak rampas balik tapi aku xnak, aku risau kalau-kalau pompuan tu saje je nak porak perandakan hubungan aku ngan adam.... agpun aku tau pompuan ni bukan boleh jangka sangat perangai dia... n buat adam aku tau dia kalau boleh xnak babitkan aku.. but mcm biasa xkan aku nak biarkan org aku sayang dalam masalah sorang-sorang.... aku kene gak sokong adam... n untuk pompuan tu.. sudah2lah cari masalah... ko bagi option kat adam.. yang ko plak lebih2 nak wat arahan mandotori tu nape? gile ke ape?

1 comments:

Anonymous March 21, 2010 at 11:49 PM  

nak termuntah aku baca~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP