Followers


familia

familia

mOsHi2


>> Thursday, February 21, 2008

lajutan dari peristiwa pagi semalam yang mana aku hangin satu badan tu dah pun ok. adam xplain pada aku baik baik yang dia `terlupa' nak kasi tau.. hmmm baik betol! xper aku time alasan dia.... well pe ku nak citer ni bukan best sangat pun tapi bagi aku personally ia sesuatu yang amat bermakna buat diri aku...

tengahari semalam aku aku ader ngadu yang aku tingin nak makan satey ikan... ( satay mase time sekolah dulu... bulat bulat kecik yang jual dengan harga seposen).. aku tau makanan nih sebenarnya dah susah nak dapat ag coz dah lamer sangat.. kalau ader jual pun x ramai yang sanggup.. so keinginan aku nak makan satay tu mcm tak dapat nak penuhi ajer.... even aku mengharap sangat nak makan( coz dah lamer sangat aku tingin nak makan) but at the same time jugak aku terpaksa akur yang susah nak dapat..(dah macam orang mengidam).... but entah macam mane ntah tengah tengah ari panas nih...mase aku on the way dari Loke yew nak ke MARA, tetiba betul betul depan mata aku nih ajer moto seorang abang nih yang jual satay yang aku tingin sangat... ( dalam ati bersorak gembira teramat sangat) adam plak mase tu bagi cadangan suh follow je abang tu sampai maner abang tu akan berhenti.. kat tengah tengah jalan loke yew xleh berhenti coz tu jalan utama...

so kita orang ni ikotlah bontot moto abang satay nih sampai lah ke destinasi terakhir... dalam perjalanan tu aku sempat jugaklah kene usik usik ngan adam coz muka aku time tu dah macam tak sabo sabo nak makan.... adam selamber je tgur abang satay tu mase stop kat traffic light kate nak beli satay ngan dia... abang tu suh follow dia sampai kat sekolah dekat ngan time square... aku segan nak g order coz aku ... heheheehe adam belikan aku satay tu RM2... makan lah aku sampai puas.... even terliat sket tapi demi memenuhi tuntutan aku nak makan satay tu sejak lamer dulu aku redah ajer....hehheehehhe
well aku time kasih sangat kat pakwe aku coz fullfill hajat aku nak makan satay tu.... mesti dia pikir aku ni demand ae? hihihihihih ermm gasaklah yang penting aku dah pendam lamer sangat nak makan satay tu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP