Followers


familia

familia

mOsHi2


update!

>> Wednesday, April 04, 2012



Update!


Rase muka ni still lagi kembang blushing gila gila la.. malu sungguh!..


Selalu tau jadi situasi yang tak terjangka ni.. sampai nak respond pun tk sempat..


Tadi.. kesahnyer mase aku nak naik lif ler. Memula tu aku sorang je yang ader dalam lif tu. Then sampai satu tingkat ni, elok je pintu lif tu terbukak, maka terjojollah sorang mamat ni… ok he just a guy.. takde yang luarbiase pun kan…


But…


Elok je terjojol mamat tu suddenly he said : “ MasyaALLAH!!!.. sungguh cantik dan manisnya kamu!..” then terus masuk dalam perot lif. Aku yang dalam lif tu terkedu , terkelu, termalu pun ada….. terus je rase bahang dalam pewot lif tu…perasan? Kalau ader 2 3 makhluk perempuan dalam tu selain aku.. mungkin tidaklah aku nk join perasankan diri.. but bile aku sorang je perempuan yg wujud dalam perot lif tu mestilah aku perasan. Takkan la sengal mamat ni nak cakap mcm tu kat dinding lif kot…or dia memang sengal kot.. hehehehhe...


Then sampai je kat floor aku tu,.cepat cepat tekan butoon open tu untuk aku kuar lif..tapi mamat ni sempat lagi tambah “ lagi comel bile awak panic” then dia senyum.. ouchhh!!! Adakah ni cara baru nak try test power nak pikat pompuan ae? …


Sungguh “jujur” betul!!!…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP