Followers


familia

familia

mOsHi2


1st n last

>> Wednesday, March 28, 2012

mcm tak caya je bila aku jumpe jifat semalam.. aku tunggu kat pizza hut MJ. 10 minit awal dari dia. mase tunggu kat kedatangan dia,terus semua kenangan terjah kuar... macam menggamit aje.. saje pilih tempat open sket, memandangkan both of us bukan lover lagikan nak tempat yg ala ala nak dating bagai... . tapi tak sedar rupenya bersebelahan dgn meja mase we ols mula mula jumpe after we ols declare dulu.. terus kuar momment bila aku "tergelabah" n duduk atas file dia.. so funny...... betapa kuatnya ingatan aku terhadap apa yg berkaitan..

try to act like nothing happend mulanya bila nampak jifat. suddenly semua hancus bile "panic".. 10 minit pertama so weird lah... tak senang duduk.. sungguh aku rase mcm nak simbah air je kat muka bila aku mcm tak tentu arah.. try to hide that stupid feelingkan.. aku cube elakkan dari bertentang mata dgn dia.. bile bercakap seboleh boleh aku cuba elakkan dari bertentangan mata dgn dia.sebab perasaan aku waktu tu dh goyah. bile bile je aku rase mcm nak kene wat cpr sebab tk cukup oksigen.. mungkin sebab pandangan itu mengingatkan aku pada pandangan yang sama 3 tahun lepas mase kat umbai..watkan aku rase sayu je nanti..

N dia perasan tindak tanduk aku… selalu mention “are u okay?” .. hahahah.. macam bodoh tau sebab aku boleh tergelabah kan. Walhal benda tkde papekan… obvious sgt bile aku asik dok men men hp, langsung tka boleh stay calm tau… kitaorg borak borak sal buku dia yang bakal di terbitkan,sal kerja dia, kerja aku n few personal thing la.. yang akhirnya aku jugak yang sentap…

Pertemuan singkat tu aku harap dapat dilanjutkan. Sebab kalau boleh aku nak stay close to him kejap selagi berkesempatan.. sebab aku betul betul rindu sangat kat jifat. Sampai aku terkaku, hilang semua benda yang aku nk tanya.. tapi aku ni kene jugklah reti nak bersyukurkan… tapi sebab dia ader komitmen lain n aku pun nak masuk opis yang kompomlah masuk untuk apply cr untuk aku lari calm my self kat borders time square kan! Tapi tk jadi sebab aku tak boleh selemah ni kan…

Kat depan pintu masuk pizza we ols separate..sedaya upaya tahan ni. muka senyummmmm macam kambing aje, elok je paling menitis kejap air mata ni.. rase mcm nak lari peluk dia kejap macam ala ala citer korea kan! Tapi gila la pulakkan… terus aku atur langkah kaki cepat cepat…

Then malam nyer around kul 7 dia msg ajak minum kat mamak kul 10 nanti pas dia habis dinner.. otak kate jgn.. ati kata layan aje.. hahaha sengalkan? Aku agree then he said dia akan dtg amek aku kat lobby opis by 9.30 p.m.

Awkward sgt! Mase dalam keta. Aku diam.. dia diam.. masing masing rase layan dgr lagu dadali…antara lagu feberet untuk tahun ni… tahan je jgn la aku menangis lagi… bile dia tanya aku jawab meleret. Sampaikan benda tak patot pun aku ajak jadi bahan bual… sengal sgt! Memperbodohkan diri plak tetiba.. mcm dia cakap I`m not a gud liar kan.. mmg aku tk boleh nak tipu dia.. sebab tindakan aku langsung tak selari dgn apa aku cakap…

Plan asal nk g mamak je last last makan kat area umah aku je….kat pandan jaya.. mase ni aku berani sikit nak hadap muka dia. Sebab cahaya lampu suram kan.!! We ols borak borak sampai la dia isu fesbuk fesbuk ni.. hahah… ok.. aku tak tau plak dia ader bukak akuan fesbuk baru. Coz seingat aku dia dh delete akaun yg sebelum ni… aku ader mintak fesbuk dia.. but dia tknak kasi.. hampa!..ok sedarlah diri bile dia cakap mcm tu. Takkan la nak pakse pakse plakkan.. even aku mmg nak sgt add.. kecik ati tu ader tapi …..

Pertemuam mlm tadi is 1st n last aku dgn jifat,coz lepas ni mungkin takkan ader lagi kot… sebab pertemuan sesingkat ni pun aku dh goyah… aku takot aku akan jadi terlalu tamak pulak lepas ni.. aku tau situasi dh tak mcm dulu.. jadi bersyukur la bile ader sikit kesempatan mcm ni..dari takde langsung…. Saat terakhir yg watkan mcm nak pecah je empangan ni bile he mention ‘busyuk” n usap pale aku mcm dia selalu buat dolu dolu….

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP