Followers


familia

familia

mOsHi2


hijau

>> Sunday, April 08, 2012



salam..

khamis lepas rase macam hijau sgt!.. rase macam pokok bergerak.. from head to toe semua hijau tau..
  walaupun aku suke kaler terang terang tapi untuk this outfit aku rase terlalu menonjol pulak... kebetulan pulak khamis lepas hari orang gomen pakai baju yg bermotifkan batik kan.. so seswai la sgt baju aku ni walaupun aku bukanla suke batik sgt..


baju ni pemberian angah mase we ols jenjalan kat kuala terengganu dolu dolu... maju ala ala mak datin kan sebab ader batu batuan kat kain tu... aku ni bukan suke sgt jenis batu  batu ke manik manik ke.. kalau boleh biar simple.. tp yg ni dikecualikan sebab without all these batu  batu kain dia tak bape nak cantik hahahahah!!! sengal kan......

pape pun tengkiu kat angah n mama coz jahitkan baju.. ahhahahaah.. aku yang tukang pakai ni kompomlah kembang setaman bile semua FOC! hahhahahahaaah....





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP