Followers


familia

familia

mOsHi2


Krusus Stress @ PD part 1

>> Wednesday, March 14, 2012



last weekend aku joined satu Krusus anjuran puspanita opis aku. Bertempat dekat PD. Rase lama giler dah tak jejak PD. Last rase mase teman kazen aku wat check rumah rehat kwsp 5 tahun lepas kot!!
So memula ramai jgk usik aku coz join mak cik makcik berkrusus. Pada aku salah ke? sikit pun tak terkesan pun even if aku terpaksa berkrusus dgn golongan makcik makcik.. aku pergi sebab aku nk korek ilmu… tu je.. macam biase ader aku kesahkan?

Dalam 25 orang pergi yang aku rase peserta krusus ni takdelah sampai tahap makcik makcik sgt.. mmg ader la 2 3 orang yg senior.. but most of them yg joined ni semua dalam baya aku takpun 30an je…. Berangkat ke PD dgn bus yg epf sediakan.. all the waY aku mmg membuta je dalam bus.. hanya bertahan dalam 15 20 minit je.. sebab seingat aku kan elok je masuk sungai besi highway aku dah lentokkkkkk sambil pekakkan tinge.. sedar sedar je dah kuar tol seremban!…

Sampai je kat Permaisuri resort ati rase teruja tau sebab aku nampak pool dulu! Siotkan… walaupun aku ni takut air tapi tetap jgk tau ‘teringin” nak berendam.. huhuhu… oleh sebab sampai awal so terus masuk bilik kuliah dulu sebelum check in..



my team,...

Tertanya tanya jgk sape konsultan untk krusus ni….then bile masuk je konsultan tu…aku dah senyum sampai tinge! Haahhaha sebab sebelum ni pernah join krusus dia jgk… then bile dia nampak je budak tomey ni..(erkkk perasan tak hengat!) terus dia cakap “well eyfa we meet again yae…..” said mr. Sean.. gile dia tak hangat aku.. elok je dia tegur terus dia bukak citer how we met sebelum ni kat peserta krusus lain… yang mana he still remembered outfit aku mase pastime jumpe!! Hahahah wat malu je…aku pun hengat hengat lupe kan…

krusus 2 arini penuh dgn aktiviti best.. mcm mane nk tangani STRESS.. hahaha stress kah anda? Hahaha aku ni nak kate stress tu idakler jgk sebab aku normally kalau boleh tknk ikotkan ati ni mikir sebab t jadi stress…. Sebab 2 arini word paling pemes is STRESS! Hahahaha manekan idak byk dogaan n cobaan yang bisa mendatangkan STRESS tau…!

candid pic mase tgh tea break...


khusyuk sekali team aku

yati tgh bentang...

view dari bilik penginapan aku..nice kan?

After check in bilik we ols ader xtvt luar.. oh ya aku ni sebenarnya sebilik dgn mak cik makcik tau.. dah la tu orang lain 1 bilik 2 org.. aku 1 bilik sorang.. dan aku ni beselah kalau pegi tempat orang jadi penakot.. sudahnya aku lari pegi bilik kawan aku tumpang tido kat bilik dia.. hahahahah… gila weyy tempat hutan tido sorang sorang?!!!..


aku wif senior senior ya..

snap picca lagi

solo pic harus kene ader

Xtvt ptg ni mr sean nak ajar satu regim… hahaha bukan regim isRaEL tu tau.. ni konon mcm senaman ringan la.. yang mana dia combine pilates n yoga.. mr sean ader jgk ajar cara yang betul mcm ne nak senaman.. bagi yang jarang or kurang nak senam senam ni mmg ler sakitkan memula nak buat… aku pun gagah jugak!! tapi sebab aku pernah wat pilates dgn yoga so takdelah “sakit/terkejut” otot otot ni.. cume dah 2 minggu aku tak amal sebab bz a.k.a malas.. aci gitu….. bagi style yg selalu aku buat takdelah masalah sgt cume ader few teknik baru aku dapat belajarn mungkin bisa aku amalkan… hihihihi… haruslah kene jaga!! Skunk pun mkn pun aku dah start control..huhuhu… gagah kan!!!hampir sejam wat regim tu then we ols diberi peluang nak jimba jimba pulak.. kalau orang lain awal awal dah terjun masuk dalam laut, aku pulak ape lagi layan jiwangla!!!
warm up tym yea..

byk byk teknik, teknik ni aku suke... sebab aku selalu amal!! hahaha sengalll


picca picca ag pas hbs regim hahaha.. regim la sgt kan...!

Kekonon wat drama syiok sendiri… hahaha.. aku n kawan aku yati amek mase jalan susur pantai.. antara perkara yg aku suke buat bile dtg pantai. Even aku bukan jenis org yg suke mandi laut tapi aku suke meniti kat gg air tu sambil layan ‘anugerah” ilahi.. adoiii madah plakkan.. sungguh JIWANGGG…

pic ni amek dari camera kak normah.. sempat lagi dia snap aku n yatt berjiwang kan!!! huhuhu

aku dgn kak nik.. staf jkew

Malamnyer sesi bersambung lagi.. tapi tk lama sebab once of peserta boleh plak wat drama “migraine” sampaikan mr sean terpaksa cut awal sesi.. sentap tau… sebab aku n beberapa yg lain boleh rase mcm ne dia tu ank tarik perhatian kan.. oooooooooo! Sungguh tak seswaiiii…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP