Followers


familia

familia

mOsHi2


posto posto

>> Saturday, August 13, 2011


posto posto!!!


ya! cik ipah dapat posto posto... ya

abah :" along.. ni kad .. setem dari kelantan"

me : "ape dier? yolah tu.."

mama:" dari naji la tuh!!! cepatnya ngantor kad"

me :"eh mama pulak yg excited nape?"

mama: "tak boleh ke?"

me :"grrrrr..."



yup.. sape sangka abang aku sorang tu hengat lagi kat adik dia yg kemetot nih...

baru je aku nak kim kad .. dia dah pos dulu.. aihhh dr. ni cepat sgt..

kali ni utusan panjang sikit. kalau tak ciput je..

mama macam biaselah.. nak bakar ati sengaja je bace mcm nak bagi satu isi rumah dengar.. sabo jekan.. walhal aku lebih dulu bace isi utusan...

sekali abah tanya " dah bape orang anak dah?

erkkk.. macma tkde soklan lain kan nak tanye.. prihatin sungguh!

me : "along tak pernah tanye abah.... dan dia pun tak pernah nak info pape..."

abah :" oooooo........."

da punya oooooo tu panjang tau!!! macam nak ader sambungan ayat je gaye tuh...

papepun. time kasih kerana masih lagi ingat aku kat sini...

sesungguhnya setiap kad aku aku time,perfume, bj turqoise , tetap kemas dalam simpanan!..

doa aku.. agar abgku naji n keluarga sentiasa sihat,bahagia hendaknya..amin..

1 comments:

ajib August 15, 2011 at 10:54 AM  

Semoga doa itu kembali padamu, adik. selamat hari raya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP