Followers


familia

familia

mOsHi2


outink

>> Sunday, August 21, 2011

rase mcm lame sgt je tak hang out dgn my sis , angah.. dahla walaupun satu umah nak berbual ke bertegur pun tk sempat.. so untuk memanfaatkan kualiti masa. aku sanggup "cuti" semata mata nak dating dgn angah..

aktiviti menemani angah shopping raye. wah!! semangatkan budak yg semakin kurus itu? even ader lagi 10 ari je nak raye.. aku tahun nih tak rase nk prepare pape pun untuk diri. sebab macam tahun tahun sebelum ni.. asal raye je aku keje.. huhuhuhu...


so memula plan nak g area kl je..sekali minah tu ajak g mid vell.. adoiii.. berchenta sungguh aku nak menghadap ke sana.. tapi sebab dah permintaan dia as kakak hekut ajer...

dari kul 12 pm kitaorg jelajah setiap ceruk mid vell tu.. 3 jam survey aje.. pastu dudk untuk checklist mane nak beli.. pastu tawaf lagi.. macam nak tercabut kaki ni... sesekali berjalan kan!!!

harapan aku untuk tidak berbelanja membeli akhirnya tak kemana bila aku pun sama naik "gila" dgn "sale! sale!" ... hampes sungguh! sedaya upaya aku tak korek atm tau.. tapi akhirnya kalah jugak! habis name pompuan.. kalau tak membeli ...paling kurang satu mesti wajib beli!.


angah sauk giordano skinny jeans buat diri dia.. aku pun dari taknak beli jeans.. sauk jugak satu...!! adoiii tak tahan godaan tau!.. pastu masuk PDI.. aku sambar t shirt 2 helai.... adusss sape yg teman sape shopping nih sebenarnya kan? angah beli satu baju kat cotton on..

yang pasti aku berjaya sabarkan diri dari membeli kasut!heehehh bak kate angah " sejarah antara aku dgn kasut amatlah bahaya" so demi nak sahut sindiran dia aku sabarkan diri dengan tidak membeli hatta sepasang pun kasut.. just try test ajer...tapi dalam ati berkenan jugk heels dari CK tue!! arghhhhhh!

penat berjalan we ols cari tempat nk berbuka. angah tingin nak makan tteopokki.. so g je layan dia..

aku pun over tau meng"oder"... macam gaya makan kat umah.. walhal makan kat foodcourt aje!



sementara nak tunggu berbuka angah sempat syiok sendiri dgn snap pic pic dia...



pic candid aku pun sempat dia snap mase tgh on phone dgn mama : ermm mama we ols mentang2 aku n angah makan kat luar.. adik pun ader aktiviti berbuka kat sekolah.. mama n abah pun nak jugak dating berdua.. hadoiiii sakan tau!!1 mase aku tepon diaorg tgh nk kuar g berbuka kat luar...

meh tgk ape yg kitaorg order..


penuh meja tau!!! kiri kanan customer yg ader kat sekelling tgk je menu ktorg.. selere mcm jin!.. 2 org aje yg makan.. tapi amek order untuk 3 4org punya order..




kitaorg order tteopokki, kimchi.. n other korean dish.. sume selamat masuk pewot tanpa ader pembaziran.. huhuhuhuhu.... nak jalan pun tk boleh.. sebb terlebih kenyang.. hukhuk..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP