Followers


familia

familia

mOsHi2


confesion :maafkan aku lagi...

>> Friday, August 12, 2011

salam ramadhan buat semua..


ingat lagi tak entry yg aku tulis sebelum ni sal tak paham atau sengaja buat tak paham?.


nak tau pe jadi? well sekurang kurang nyer..sikap ke'bebalan" aku ni dah watkan kawan aku tu sendiri confessed about his feeling towards me...walaupun kalau dia tk confess pun aku leh tau..

tapi sebb dia confess tkpelah kan.. tapi memang la weyy.. aku rase, aku pulak yg serabut.. sama ader dia confess ke... tak confess ke tetap jugak ati ni tak tenang..kompius, blur..

aku tak tau nak jawab ape..aiiii serabut tau.. last last aku tanye soklan je balik.. soklan yg semuenye tak memuaskan ati sebb akhirnya jawapan tu wat aku pulak yg sakit!

sape tak nak lovey dovey kan? Allah dah ciptakan setiap orang itu berpasang pasangan. cume kite je tak tau sape pasangan terbaik buat diri kita kan....

ya,.. jauh sudut ati ni mmg rase nak bagi peluang kat diri sendiri untk blajar bukakkan ati semula.. but... 1 part lain cakap 'don`t hurt your self again"... dan bahagian itu lebih kuat dari perasaan yang nak bagi peluang tu..

sudahnya aku just cakap kat kawan aku tu.. biar mase yg tentukan..nah... ayat klise untk setiap pertanyaan soal jawab ati..
jawapan untuk larikan diri..jawapan selamat..

dan aku tau mesti kawan aku tu sikit keciwa.. tapi itulah yg sebaiknya.. bukan aku menolak cume aku mintak biar mase sendiri tentukan..biarlah DIA yang di atas sana tunjukkan jalan sebaiknya.

aku harus jujur dgn ape yang aku rasa dgn perasaan aku.. cukup aku terkesan dgn
cinta terlarang selama ini ku pendam.. dan atas semua keterbatasan itu.. aku
tak mampu menjadi "aku" yang orang lain mahu untuk aku mencuba sekali lagi dan aku tak mampu untuk buka rasa itu lagi.aku tak sanggup.

yes,.... Love always has it's "errors", sometimes it's best to "shut down" but the hardest part is to "restart" your life & "reformat" your heart again..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP