Followers


familia

familia

mOsHi2


macam macam hal

>> Thursday, September 30, 2010

http://www.emocutez.com salam...


mase tengah tido aku dikejutkan angah, dia kasi tau yang ader one gurl ni comment something kuang ajo kat page fb. yelah pehal pulak kan tetiba je nak ambush page orang kan. rupenyer this gurl ni komen sebb tak puas hati bile kawan aku ni komen pic. kes jeles la nih....

ya ampun.. nama pun sekadar komen pic kan.. jangan la nak amek siyes. dah dah-sah benda tu pun sekadar komen yang suka-suka. jangan la nak sentap aje... kelakar la...
http://www.emocutez.com yang best dia siap nak add as a friend lagi. siap antor msg just nak clarification about relation between aku dgn kawan aku. sampai mcm tuh sekali perangai jeles. habis nak cari jawapan sampai mcm tuh. aku pun layan yang ado. sebb malas nak panjangkan isu remeh. lagi pulak this gurl ni mmg sebelum ni pun pernah cari pasal jugak.

oleh sebb concern, aku sms la pada kawan aku just in case kalau kalau jadi hal lain pulak. terus my fren ni called untuk dengar detail. terbantut kerja shooting dia. ketawa la kami bile bercerita sal hal ni. hai sahabat ku.. ramai betul yang tangkap cintun sama lu.http://www.emocutez.com aku ni pun terheret jugak tak pasal-pasal..... kawan aku cakap just anggap hal ni settle. t dia take over la...

tak lama lepas tu, kawan aku called lagi. mase tu dah around 1 pagi. kali ni dia cakap " that gurl dtg rumah i nak kan clarification sal comment tu. bayangkan! from nilai sanggup rush cari i.. gile betul la minah ni.." aku hanya mampu gelak aje.. well sebb sayang seseorang boleh aje nak wat benda di luar dari jangkaan.... ada yang sanggup serang-serang, bunuh-bunuh, sanggup wat ape aje kan...?


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP