Followers


familia

familia

mOsHi2


eid 2010

>> Sunday, September 12, 2010

Salam eid...

macam sebelum ni... eid tahun ni pun nothing special. coz no cuti-cuti. macam takde maknenya raya. coz raya dengan tak raya suasana tu sama aje... kalau last year raya aku dapat kezutan maut yang meranapkan everything dalam my luv relationship this year after being solo takde ape-ape kezutan.

masu tahun ni dah 3 tahun berturut aku beraya kat kl. no balik-balik kapo segala bagai. kejam dan sadis.but itu yang aku rasa. buat ape nak balik kapo kalau asal balik aje ader saja kontroversi hiburan sensasi yang mewarnai eid...

orang kata tym raya nila kita mohom maaf, but pintu kemaafan tu dah tertutup buat family members aku yang kat kapo. no sorry morry. setiap luka yang tercoret kat my parent takkan ada maaf untuk setiap kemaafan yang di pinta. enough is enough!...

esok(isnin) aku sudah kerja. lebih baik sibukkan diri dengan KERJA. papepun i wish happy eid untuk smeua. ampun maaf atas segala dosa terlajak kata perbuatan.

1 comments:

akira @ Helmy September 14, 2010 at 7:46 AM  

slamat hatri raya...maaf klu sepanjang perkenalan de terkasar bahasa atau tersinggungkan perasaan...maaf zahir dan batin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP