Followers


familia

familia

mOsHi2


makan, makan dan makan

>> Tuesday, September 28, 2010

pengisian yang cukup kenyang untuk aku ini hari. boleh dikatakan hari makan sedunia kot. semedang makan. erkkkk... alhamdulillah. sendawa lagi. huhuhuh


arini kan ader taklimat. nasib baik tak boring kalau tak harus la aku membuta bile dengar ceramah. habis taklimat mkn.. naik atas ke tingkat 11 pun makan lagi... then lunch tadi pun makan lagi coz ader jamuan jabatan. sikit malu la bile me n my senior lambat. konon vip la gamaknyer. sekali hah amek mmg vip pun. sebb vip sebenar pun dah makan kenyang. dah datang lambat sampai berjemput satu hal, aku pulak terlebih ikot theme. themenya "hari raya" mestilah pakai baju raya kan. tapi aku ni terlebih sudah. dengan kemeja kuning with skinny jeans with cardigan selumberrrr aje redah lalu depan meja vvip. haruslah my bos andy mandang semacam je sebb luar etika kan.. ampun ya... memang sengaja pun pakai mcm tu. sebb aku dalam mode offduty. duty aku ptg nanti, so better takyah la formal sangat kan? kan?

dalam jamuan tadi mkn sikit je. sebb tak menarik selera pun. sebenarnya aku tak rase nk pegi pun jamuan tu. dan sengaja pakai yang menyalahi etika kerja tapi sebb my senior ni beria-ria ajak, demi nak jaga hati, aku pun join jugk. makan pun sekadar bersyarat. then pas habis mkn terus turun. takmo tunggu lama-lama lagi ...

then aku sambung mkn lagi kat meja aku .. mmg hari makan. kenyang la pewot ni untuk sehari nih

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP