Followers


familia

familia

mOsHi2


lamar

>> Wednesday, February 17, 2010

tak tau nk citer camner.. coz dlm minggu ni sudah 3 'pertayaan ' yang sama dari 3 "orang ' yg berbeza...

gile betoi la....

ape diaorg pikir benda benda mcm ni semudah a,b ,c ke? main cakap purpose sesuka suki aje kat sape sape yg diaorg rase nak?

dh rase mcm "fasya sendat" pulak bile jadi mcm ni.. bukan diri ini pinta jadi mcm nih.. sebetulnya diri ini jugak jadi mereng kejap. ape pasai la lately ni jadi mcm pisang goreng panas.. nape saham bursa anak pak halim ni melambung naik? ayo yo......

haizzz Ya Tuhan .. ku tau ni cobaan dari Mu.... kuatkanla semangat ku ini....

aku tak pernah bagi sebarang "signal" atau "pengharapan" malah aku pernah announce " dun ever fall in love with me if u still wanna be my pren..." ermm susah sgt ke nak paham statement tu...? tapi nape aku kene hadap soklan cepu tembaga ni....?


dn bile aku bagi jawapan negatif semacam tak boleh pulak diaorg nk time... seboleh nakkan jawapan POSiTif dari aku...

diaorg tak tau ke benda benda ni bukan boleh main sebarangan?

kalau orang lain bile soklan mcm ni " fa.... would u be my wife...?" atau " ........, sudi jadi pelengkap hidup saya?" atau ....., kita kawen?"

kompom melompat suke punye la....! yelah dh tentu tentu ayat keramat tu ditunggu tunggu kan?

tapi untuk aku soklan tu mcm takde yg special bile selalu di desak dgn pertanyaan mcm tuh...

dan untuk arjuna arjuna yg mengharapkan jawapan dari aku... ayie,shahrul,jep .... jangan terlalu mengharap dari aku...kerna aku telah nyatakan awal lagi aku tk mampu..

1 comments:

akira @ Helmy February 17, 2010 at 10:39 AM  

become a fren and enjoy ur life...
jgn jadikan semua tue sebagai penghalang dlm mencapai matlamat hidup...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP