Followers


familia

familia

mOsHi2


away lost sad.. death

>> Wednesday, February 17, 2010

Ya Allah... aku mohom padaMu... kuatkanlah hati aku, batin aku, zahir aku dalam aku mencoret ape yg tersirat .....

haizzz tak tau nak mula dari mana... hilang punca... blur... detik ini airmata ni taknak henti mengalir...macam sungai ....

akhirnya ..

jawapan yg aku cari selama ni rupenye depan mata .. cume aku yg menidakkan...

----------------------------------------------------

4 mlm sebelum nye..

ati ni tk pernah tenang... gelisah.. tidur mlm di ganggu...di ganggu mimpi mimpi sadis..
mimpi nya.. aku mimpi dia seorang yg pernah hadir dlm diri ini...

3 mlm di hambat mimpi sama berulang... yang jelas aku sentiasa menangis.. menangis seperti waktu ini ..l tika ini...

------------------------------------------
dan arini...

dengan hanya satu sms "kemaafan yg dipinta" menghambat aku sekali lagi ke suatu daerah gelap..

ya akhirnya sesuatu yg selama ini aku ingin elak telah berlaku.. ah! siapelah aku ni nk merubah ape yg dh ditentukan...

selamat pengantin baru ....

i`m totally lost him ....
hanya kerna permainan "pangkat"....


yang kosong itu jiwa aku.....................

..aku ingin sekali melangkah pergi, tapi tidak tahu ke mana..

..aku mahu, tapi tiada siapa ingin membantu..

..tolong bawa aku pergi, aku sudah terlalu penat di sini..

..Ya Allah, bantu hambaMu ini..

..berikan aku kekuatan agar aku terus bisa tegar, berdiri di sini..

..DI DUNIA INI..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP