Followers


familia

familia

mOsHi2


Connection to the darkness…. Depression?

>> Wednesday, February 17, 2010

Connection to the darkness….? Hurm…. Depression? Itu ke yang cik eyfa rase skunk nih? Ermm let see ape symptom simpton untuk penyakit kemurungan…

Haiyo.. aku tak tau la nak kata ape yang aku rase skunk. sebenarnya... semacam ader suatu yang tak kena dimana mana tapi aku tak tau ape sebenarnya..rase lemas, tertekan pun ader..

Ngee…mungkin sebab beberapa kejadian yang seolah olah menekan zahir batin ku ini.. waduh…. Kok bisa aku berbunga segala!

Pada kebiasaannyer… normalnya.. pendek kata.. (ermm panjang takmo kata pape ke?) aku ni adalah seorang manusia yg murah air mata.. dalam erti kata lain cengeng! Mudah kesian suma ader la… ter’ agak’ sensitip la kononyer…

Tapi semenjak dua menjak ni.. aku rase cam ader satu bacteria atau fungus atau virus atau pathogen asingape entah yg sudah “merampas kuasa” dalam otak aku ni… aku jadi cam “stone cold”… ati batu…ermm atau dalam erti kata lain menjadi seorang yg agak ego.. aiseh.. seswai kah?

Pernah terbace satu quote dari jim rohn.. dia habaq mai … ‘ the walls we build around us to keep out the sadness also keep out the joy….’ Sumtime kite bina dinding di sekeliling kita supaya takde orang boleh kacau kite dalam ruang yg telah kita khas kan untuk kita aje… lagi sikit hubungan kita dgn orang luar .. lagi kuranglah kebarangkalian untuk kita disakiti oleh orang luar… yelah kan sebelum seseorang tu nak kucar kacirkan hidup kita of coz ler dia kene check in dlm dunia kita dulu kan…

Entahla rasenyer sebb aku terbukak dunia aku kat orang luar sket sket tu pasal ia mkn aku balik kot…

In your life you have probably been hurt many times and have gotten some mental scars….(ermm be honest.. yes I am!) . this results in you being distant from many people..(betul..) though many think that u`re evil,you r not…(evil…? Hurmmm sikit kot kejamnyer… eh i`m being selfish to ma self kot..).. what you really are is a person, trying to forget your pain and past…(mestilah takkan nak dikenang benda yg menyakitkan hati… bukan ke sume orang mmg nak lupekan benda yg dah lepas ke?)

You are the person who never seems to care ( mayb la.. sebb aku agak pentingkan diri aku kat sini… kalau bukan aku yg pikirkan diri aku.. sape lagi nk tolong pikirkan diri aku ni..?)and that y being an assassin fits you gud.. at least, that what people think…. Even if you don`t care that much for your victims, you still have the ability to care and to generally feel…(yes!!)

You don`t like being in the spotlight and wish people would just leave you alone..but once you do get close to sumone you have a hard tym letting go ang get real down if you lose him/her…

----------

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP