Followers


familia

familia

mOsHi2


stupid person on earth

>> Monday, January 11, 2010

siyes rase diri aku skunk ni cam bodoh ajer... perghh siak ler.. asal la aku ni lemah sgt!... nape aku sms mcm tuh pepagi buta kat dia? y? y eyfa? kenapa..........!?

wake up gurlz...! it almost 4 month already...! dia dh buang ko jejauh dah... letak "word" tu dalam pale hotak ko.. gam ngan gam gajah.. bukan pakai gam 20 sen kat kedai tu...

argghhhh!! for sure dia skunk gelak gelak guling guling n dengan sinis nyer cakap " so sad.... ciannyer kat budak ni"... sedar la sape ko pada dia... nothing dah... selamat sudah bah....

sekalipun ko wendu toksah la g tau dia.. wat diri ko tu lagi nampak kecian paham!!!

siyes aku bodoh! sengal....!

------------------------------------------------

n y lately benda benda yg sekeliling baik perlakuan atau nama.. occupation n so on mcm nak remind me to sumone....
sampaikan novel aku bace pun tempiasssssss baekkkk ...




Apa yang terjadi apabila doktor dipaksa berkahwin dengan jurutera, yang bukan pilihan hatinya? <----- slaah satu sinopsis novel...

n mre novels relate to this matters jugak.. doc n engineer!! sindiran kah itu untuk aku...

really hate this part la... i`m not cured enough upenyer....


sebak bile melawat sm sains muar otw balik kl aritu..... tempat dia dulu.. kelas dia dulu.. lepak dia dlu... ufthhhhhh!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP