Followers


familia

familia

mOsHi2


lagi sms maut

>> Monday, January 11, 2010

sambung lagi....


elok aje post entry sebelum ni.. masuk lagi sms maut..... dari org yg sama..

" salam maaf cik ifa andai saya mengganggu lagi.. saya sudah pun berbincang dengan xxxx .. dan dia mmg mengaku yang dia ader HATI dan SIMPAN PERASAAN dgn cik ifa... sori saya bukan nak buat cik ifa marah..jauh sekali musuh.. saya mintak maaf kalau cik ifa marah.. tp boleh x sy nak tahu pernah ke cik ifa SIMPAN perasaan pada dia? ape perasaan cik ifa pd dia sebenarnyer?"

jawpan aku :

"its ok.. YA ALLAH sikit pun saya tak tau yg xxxx ader simpan perasaan terhadap saya... SIYES DEMI ALLAH.. dia tak pernah cakap pape bab soal ati perasaan ni.. mintak maaf kalau saya punca jadi mcm ni antara awka dgn dia.... saya hormat dia sebgai kawan.. tak lebih dn tak kurang... saya pun dh sedia maklum hubungan awka dgn dia.... saya kawan dia dan dia kawan saya.. antara saya dgn dia tak pernah ader sebarang hubungan yg melibatkan hal ni... dan saya mmg tak sangka dia boleh ader perasaan pada orang lain dalam mase sama dia berhubungan dgn orang lain.... kalau saya tau dh tentu saya marah dia sebb awla awla saya dh mention saya tak selesa kalau menyimpang rase dgn saya."

pangjang lebar kan?

compilcated la hidup aku... bukan tambah senngkan ati aku yg mmg sedia rawan... makin menjadi jadi... abg.... adik nk ngadu ngan abg nih... cian adik!!

kesimpulannyer...
my life too complicated la.. pls tlg jgn MENARUH sebarang PERASAAN terhadap AKU! EYFA HANIES.....cukup la... AKU penat , letih nak jadi mangsa keadaan.... hati aku amat terluka... bagaimana nk jahit/ubat hati yang luka? bagaimana untuk aku redakan ati aku yg parah nih? perlu disembuhkan dengan ubat ape? sape nak jawab hah? sekali kasih aku hilang sedihnya tertambak di dada...wajah aku masih yg kelmarin dan sepi itu masih bergayut....



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP